همایش پیشگیری از اعتیاد با محوریت گفتمان سازی و صیانت از خانواده در سروآباد برگزار شد

همایش پیشگیری از اعتیاد در شهرستان سروآباد با محوریت گفتمان سازی و صیانت از خانواده با حضور مسئولان و فعالان اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، همایش پیشگیری از اعتیاد در شهرستان سروآباد با محوریت گفتمان سازی و صیانت از خانواده ، با حضور علی مفاخری فرماندار شهرستان سروآباد، ائمه جمعه و جماعات ، علماء و روحانیون ، کریمی دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كردستان ، روسای ادارات ، انجمن های مردم نهاد عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اقشار مختلف مردم در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد.
فرماندار سروآباد در این همایش ضمن تاکید بر اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر ، گفت : مبارزه با مواد مخدر نيازمند عزم و اراده ملي است و برای مبارزه با معضل مواد مخدر در جامعه نیازمند همت همگانی و اراده عمومی هستیم.
وی با بیان اینکه مواد مخدر مهمترین عامل تهدید امنیت و سلامت افراد جامعه است ، افزود: پس از انقلاب اسلامی با تقدیم تعداد زیادی شهید وهزینه‌های مالی زیادی در راستای مبارزه با مواد مخدر پرداخت شده است.
فرماندار سروآباد گفت : مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر نیازمند بسترسازی فرهنگی و اجتماعی است.
وی معضل اعتیاد و مواد مخدر را یک آسیب جدی دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مواد مخدر اولویت نخست آسیب های اجتماعی است و در همین راستا مبارزه با اعتیاد باید در اولویت ویژه قرار گیرد.
کریمی دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كردستان نیز در این همایش گفت : اگر حساسیت نسبت به اعتیاد نباشد نه تنها کمبود دغدغه والدین سبب ایجاد مشکلات مضاعفی می شود و بلکه عدم آشنایی به روابط دوستی فرزندان و بی اطلاعی از رفتارشان تا چند سال موجب پنهان ماندن اختلال مصرف مواد مخدر فرزندان در نزد خانواده‌ها و سخت تر شدن تشخیص و درمان بیماری آنها می‌شود.
وی در پایان افزود: از تلاش ها و زحمات تك تك اعضاي شوراي هماهنگي خصوصاً سازمان هاي مردم نهاد شهرستان كه در طول سال فعاليت دارند و زحمت مي كشند تشكر و قدرداني مي كنم و اميدوارم اين روند روز به روز افزايش داشته باشد.

در پايان برنامه از برخي سازمان‌هاي مردم نهاد و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدير شد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =