اطعام 3500 نفر از نیازمندان با مساعدت خیران سروآبادی در ماه مبارک رمضان

مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد گفت: با مساعدت های 600 میلیون ریالی خیران علاوه بر توزیع سبدهای کالا بین مددجویان تحت حمایت جیره خشک بیش از 3500 نفر نیازمند در ماه مبارک رمضان از سفره های افطاری بهره مند شده اند.

به گزارش خبرآنلاین، کوهسار قاضی زاده ، مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد به تشریح عملکرد این نهاد در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و با همراهی مسئولین وخیران شهرستان 354 خانواده نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه مورد تفقد و دلجویی قرار گرفته اند که در این دیدارها 430 میلیون ریال به آنها کمک شده است.

قاضی زاده ادامه داد: با مساعدت های 600 میلیون ریالی خیران علاوه بر توزیع سبدهای کالا بین مددجویان تحت حمایت جیره خشک بیش از 3500 نفر نیازمند در ماه مبارک رمضان از سفره های افطاری بهره مند شده اند.
وی ادامه داد: خیران همچنین در ما مبارک رمضان 30 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 539 خیر، حامی ایتام تحت حمایت این نهاد شده اند، گفت : این حامیان حمایت 552 نفر از یتیمان و فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.
قاضی زاده با اشاره به اینکه هم اکنون 880 یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سروآباد هستند، اظهار کرد: یک هزار و 600 حامی خیر از این یتیمان و فرزندان محسنین حمایت می کنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =