رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک با بیان اینکه نرخ اجاره بهای امسال در اراک بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است گفت: پیک اجاره بهای مسکن از خرداد ماه اغاز و تا شهریور ماه ادامه دارد که امسال با افزایش نرخ اجاره بها همراه بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمود نوروزی با اشاره به اینکه بازار خرید و فروش مسکن همچنان در رکود به سر می برد افزود: رکود حاکم بر بازار مسکن از سال ۹۲ آغاز شده است و تا کنون نیز شیب رکود خرید و فروش مسکن ادامه داشته است.
وی اظهار کرد: رکود بازار مسکن به گونه ای بوده است که هر سال شاهد کاهش معادلات در حوزه خرید و فروش مسکن بوده ایم.
نوروزی به افزایش قیمت اجاره مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پیک اجاره بهای مسکن از خرداد ماه آغاز و تا شهریور ماه ادامه دارد که امسال با افزایش نرخ اجاره بها همراه بوده است.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک بیان کرد: در این ایام نرخ گذاری اجاره بهای مسکن در دفتر مشاورین املاک صورت نمی پذیرد و توسط خود مالکین خانه ها انجام می شود که شاهد افزایش نامتعارفی در قیمت اجاره بهای مسکن در سطح شهرستان اراک بودیم.
نورزی با بیان اینکه مالکین خانه های اجاره ای بی انصافی می کنند و جنبه عدالت را رعایت نمی کنند افزود: معمولا یک رسم غلطی ایجاد شده است که نرخ اجاره بها را بر اساس بدهی به بانک بر اساس تسهیلات تعیین می کنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =