زیرساخت‌های خوزستان برای صادرات تعاونی‌ها به خارج کشور فراهم است

مهر نوشت : مدیرکل انتظامی استانداری خوزستان گفت: تمام زیرساخت های استان برای صادرات تعاونی ها به خارج از کشور فراهم شده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

عباس دشتی نژاد صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: سومین جلسه سال جاری با دستور کار گزارش ۶ دستگاه عضو کمیسیون است؛ دستور کار بعدی نیز پیگیری مصوبات جلسات قبلی و تأکید بر فعال شدن برنامه های سال ۹۶ در خصوص طرح جامع پنج ساله را داریم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اولین دستگاهی است که باید گزارش ارائه دهد؛ اداره کل بنادر، پخش فرآورده های نفتی اهواز، پخش فرآورده های نفتی آبادان، راهداری و پایانه های خوزستان و دامپزشکی نیز به ترتیب گزارش می دهند.

مدیرکل انتظامی استانداری خوزستان بیان کرد: موتورلنج هایی که از بوشهر می آیند قدرت موتور آنها بیشتر از وضعیت ثبت شده بود؛ اداره کل بنادر اعلام کرده که مابه التفاوت سوختی که طی سال های اخیر دریافت کرده اند را طی اقساط بلندمدت پرداخت کنند.

دشتی نژاد گفت: مدیریت اسلکه ها از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی کار بسیار خوبی است؛ تمام زیرساخت های استان برای صادرات تعاونی ها به خارج از کشور فراهم شده ولی در بحث صادرات یکی از طرف های مقابل در بحث صادرات کالا حاضر به انجام معامله نبوده و در حال حاضر بهانه تجارت از طریق آب را آورده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =