سنجش سلامت بیش از 40 هزار نوآموز خوزستانی تاکنون

ایسنا نوشت : رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: تاکنون بیش از 40 هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت ارزیابی شدند.

علی ممبینی با اشاره به آغاز طرح سنجش سلامت از 20 خردادماه، اظهار کرد: تا 29 تیرماه سال جاری 40 هزار و 982 نوآموز در سنجش سلامت شرکت کردند که از این تعداد 36 هزار و 950 نوآموز پس از ارزیابی در پایگاه‌ها، بدون مشکل تشخیص داده شده و برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام به مدارس عادی معرفی شدند.
وی افزود: چهار هزار و 32 نوآموز برای ارزیابی دقیق‌تر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شدند که از این تعداد 37 نفر برای ارزیابی‌های تخصصی جسمی - حرکتی، 500 نفر برای بررسی‌های شنوایی، یک هزار و 826 نفر برای بررسی‌های بینایی، یک هزار و 315 نفر نیز برای بررسی‌های آمادگی تحصیلی، مورد بررسی‌های بیشتر قرار می‌گیرند. 354 نفر نیز مشکوک به داشتن بیش از یک مشکل بودند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: از اولیاء درخواست می‌کنیم برای اخذ نوبت و انجام غربالگری سنجش فرزند خود، هر چه سریع‌تر به مدارس محل زندگی خود مراجعه نمایند؛ چرا که در صورت عدم شرکت در برنامه سنجش، فرزند آن‌ها در مدارس ثبت‌نام نخواهد شد.
ممبینی تصریح کرد: از همه مدیران مدارس ابتدایی نیز درخواست می‌شود تا از ثبت‌نام نوآموزان بدون شرکت در پایگاه سنجش و اخذ مجوز مربوط، اکیداً خودداری کنند. برنامه سنجش تا پایان مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =