هفته آینده مازندرانی ها از گاز غنی میشوند!

مدیر عامل گاز مازندران با بیان اینکه احداث خط لوله گاز دامغان- کیاسر به اتمام رسید گفت: به یاری خدا در هقته آتی شاهد افتتاح این پروژه عظیم ملی و استانی خواهیم بود.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده در گفتگویی با خبر آنلاین با اشاره به اینکه کلنگ این پروژه در دولت دهم به زمین زده شد اما باتوجه به مشکلات مالی متوقف شد،اظهار کرد: در سال 93 پرونده این پروژه بر روی میز دولت تدبیر و امید قرار گرفت و با اعتبار هزار میلیارد تومانی که توسط شورای اقتصاد به تصویب رسید توانست به اجرا در آید.
وی با بیان اینکه طول و قطر این خط لوله به ترتیب به 170 کیلومتر و 42 اینچ میرسد :افزود: با احداث این خط کمبود گاز مورد نیاز استانهای سمنان ، گلستان ، مازندران ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی رفع می شود.
مدیر عامل گاز مازندران ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه افت فشار و قطعی گاز که در طور زمستان گریبان گیر مردم فهیم مازندران بود را رفع خواهد شد و از این پس شاهد زمستانی گرم در استان خواهیم بود.
ابراهیم زاده با بیان اینکه احداث خط لوله گاز دامغان- کیاسر به اتمام رسید گفت: به یاری خدا در هقته آتی شاهد افتتاح این پروژه عظیم ملی و استانی خواهیم بود.
وی در پایان با بیان اینکه این پروژه ملی هدیه دولت تدبیر و امید ( وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران ) به مردم ولایتمدار و سخت کوش و صبور استان مازندران می باشد ، اظهار داشت : در تمام طول تاریخ انقلاب اسلامی ، مردم فداکار و همیشه حاضر در صحنه بودند و به خاطر امام ، شهدا و منویات رهبری از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =