شهردار پلدختر سرقت کیوسک نمایندگی مطبوعات شهرستان  را محکوم کرد

شهردار پلدختر گفت: سرقت کیوسک نمایندگی مطبوعات شهرستان پلدختر یک حرکت ضد فرهنگی است.

اسمااسماعیل پور،خبرانلاین لرستان،جهانگیر اکبری اظهار داشت:این حرکات ضدفرهنگی و خلاف قانون است زیرا در مملکت قانون حاکم است که بایددر مسایل جاری و ساری باشد .
وی افزود: کسانی که به این قبیل حرکات دست می زنند موجب ایجاد بی نظمی و از بین بردن امنیت شهر می شوند که باید مسایل از طریق قانون حل و فصل شود و از این حرکات دست بردارند .
شهردار پلدختر پیرامون به سرقت رفتن تنهاکیوسک نمایندگی مطبوعات شهرستان گفت: این کیوسک نمایندگی مطبوعات از هر لحاظ دارای مجوز لازم جهت نصب در خیابان اصلی می باشد .
اکبری افزود: ابتدا به درخواست نماینده مطبوعات شهرستان قرار شد کیوسک نمایندگی مطبوعات در مقابل بانک مهر مستقر شود که کمیته انطباق برای آن نقطه بحث ترافیکی مطرح کرد .
وی گفت: بنابر این درجلسه ای با حضور فرماندار ، فرمانده وقت نیروی انتظامی و فرمانده راهور صورت جلسه ای مبنی بر صدور مجوز نصب کیوسک نمایندگی مطبوعات در نبش کوچه قایم منتهی به مسجد جامع در خیابان اصلی شهر تنظیم شد .
وی افزود: نصب این کیوسک در این محل برای هیچ یک از مغازه داران ایجاد مزاحمت نکرده و ضمن احترامی که برای شهروندان و مغازه داران قایل هستیم، معتقدیم مالک اصلی خیابان شهرداری است و این حرکات زیبنده شهر نمی باشد .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =