تیم فوتسال کردستان قهرمان مسابقات دانش آموزی کشور شد

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: تیم فوتسال دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه استان با درخشش بی نظیر، مقام اول سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور را کسب کرد و شگفتی ساز شد.

رشید قربانی در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام این خبر گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور از 13 لغایت 19 مرداد 96 به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار و تیم فوتسال دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه استان با اقتدار کامل ، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد و شگفتی ساز شد.
وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با شرکت 28 تیم از استانهای سراسر کشور در شیراز برگزار شد، گفت: دانش آموزان فوتسالیست استان کردستان در این دوره از رقابت ها ، بعد از پنج برد پیاپی به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کردند و در این مرحله و در یک بازی یک طرفه با نتیجه 7 بر 2 تیم خراسان رضوی را شکست دادند تا در بازی پایانی به مصاف تیم مازنداران بروند.
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه اظهار داشت: در دیدار نهایی و فینال مسابقات که با حضور ناظم الشریعه سر مربی تیم ملی فوتسال ایران برگزار شد دانش آموزان کردستانی با ارائه یک بازی برتر، حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبیدند و برای اولبن بار بر سکوی قهرمانی فوتسال دانش آموزی کشور تکیه زدند.
رشید قربانی ادامه داد: در پایان این رقابت ها و بر اساس اعلام سرپرست فنی مسابقات، بهداد شیخ احمدی ، آرش زندی و متین محمدی به ترتیب به عنوان فنی ترین بازیکن ، بهترین گل زن و بهترین دروازه بان مسابقات معرفی شدند.
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان فوتسالیست، خانواده های آنان ، مربیان ، سرپرستان، دانش آموزان و فرهنگیان استان، از اهتمام و زحمات مربیان، سرپرستان، مسئولین و کلیه دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =