اولین گروه از جوانان ایرانی، دوره آکادمی آموزش مبانی فروش را که توسط نستله ایران در مرداد ماه سال جاری برگزار شد، با موفقیت به پایان رساندند. آکادمی آموزش مبانی فروش یکی از دوره‌های تخصصی است که به منظور آموزش مهارت‌های اشتغال برای جوانان ایرانی برگزار شده است.

به گزارش خبرآنلاین، آکادمی آموزش مبانی فروش نستله در جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای یکی از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی این شرکت است که اولین دوره خود را در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ به پایان رساند و طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس، فارغ‌التحصیلان این آکادمی گواهینامه های پایان دوره خود را دریافت کردند. این آکادمی اولین دوره را با دعوت از دانشجویان ایرانی از دانشگاه‌های مختلف، از قبیل دانشگاه تهران، در محل شرکت نستله برگزار کرد.

این برنامه که شامل آموزش مهارت‌های کاربردی در فروش می‌شود در راستای اجرای ۲۱ تعهد نستله به جامعه ایرانی‌ است و هدف اصلی در آن آماده سازی جوانان برای ورود به فضای کار حرفه‌ای است. پس از دستیابی به این امر، دانش‌آموختگان با کسب مهارت‌های لازم در مشاغل تجاری آماده ورود به بازار کار می‌شوند. تاسیس آکادمی آموزش فروش بخشی از تعهد اجتماعی شرکت نستله در ایجاد ارزش مشترک است که شامل ایجاد ارزش برای کسب‌وکارها و جوامع ایرانی در جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

آقای علیرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی شرکت نستله ایران در این رابطه اظهار داشت: «با وجود فضای علمی و دانشگاهی پویا در کشور، این برنامه سعی دارد تا به عنوان پلی بین دانش آکادمیک و مهارت کاربردی عمل ‌کند. همکاری ما با دانشگاه‌های ایران و دانشجویان و دانش‌آموختگان از طریق برگزاری کارگاه رزومه‌نویسی در دانشگاه‌ تهران بوده است. اکنون هدف ما از برگزاری کارگاه‌های آموزش فروش، ایجاد تصویری واقع‌گرایانه و دقیق از اصول سازمانی و محیط‌ شرکت‌های بزرگ برای دانش‌آموختگان است.»

آقای ایو منگارت، مدیرعامل نستله خاورمیانه در رابطه با اهمیت برگزاری این آکادمی گفت: «ایجاد ارزش مشترک یکی از اصول کسب‌وکار در نستله است. ما بر این باوریم شرکت‌ها برای موفقیت مداوم و پایدار در کسب‌و‌کار و تجارت، نه‌تنها ملزم به تولید ارزش برای ذینفعان هستند، بلکه برای جوامع نیز باید نسبت به ایجاد ارزش مشترک اهتمام بورزند.»

اولین دوره آکادمی آموزش مبانی فروش نستله به منظور جذب، توسعه و پیشرفت توانایی‌های جوانان ایرانی ایجاد شده و هدف آن آماده سازی و آموزش آنان برای ورود به فضای کار حرفه ای است که این امر با ایجاد پل ارتباطی میان محیط‌ آموزشی و انتظارات کارفرما، محقق می‌شود. امروز، اولین گروه از دانشجویان ،دوره آموزشی خود را به پایان رساندند و به برخی از شرکت‌کنندگان پیشنهاد همکاری و استخدام در شرکت نستله داده شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =