باشگاه پرسپولیس با توجه به ثبت نشان‌ها و نام «پرسپولیس» در «ثبت علایم تجاری» با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به هر گونه بهره‌برداری غیر قانونی و بدون مجوز از آن هشدار داد و اعلام کرد تخلفات را در راستای حفظ منافع مادی و معنوی باشگاه، تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه که به منزله اتمام حجت باشگاه در این زمینه خواهد بود آمده است؛

به اطلاع کلیه هواداران و علاقه‌مندان باشگاه محبوب پرسپولیس می‌رساند در راستای مستند سازی و تثبیت قانونی مالکیت معنوی و مادی بر اموال و دارایی‌های باشگاه به ویژه برند جهانی پرسپولیس، پس از پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های واحد حقوقی باشگاه، نشان‌ها و نام پرسپولیس و پیروزی در کلیه طبقات مجاز و قابل ثبت در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی به صورت رسمی و قانونی ثبت و آگهی شده است و از سوی ثبت علایم تجاری سازمان ثبت اسناد املاک کشور به رسمیت شناخته می‌شود. بدیهی است با تثبیت مالکیت باشگاه، هر گونه سوء استفاده و بهره‌برداری افراد سودجو از نشان، علامت و نام پرسپولیس یا پیروزی یا لوگوی باشگاه قابل تعقیب قضایی خواهد بود.

این باشگاه امید دارد با اجرای اقدامات قانونی و تثبیت مالکیت، ضمن ایجاد ارزش افزوده برای دارایی‌های مادی و معنوی باشگاه، هرگونه سوء استفاده را کنترل نماید. در این ارتباط از هواداران فهیم و پرشور پرسپولیس تقاضا می‌شود ضمن حفظ و صیانت از نشان و علامت باشگاه که بخشی از اموال عمومی و بیت‌المال است هر گونه سوء استفاده اشخاص حقیقی و حقوقی از برند، نشان و نام پرسپولیس را به اطلاع دبیرخانه باشگاه برسانند، قطعاً هرگونه استفاده از این نام و نشان‌ها به هر شکل و تحت هر عنوانی در صورتی مجاز است که با اخذ مجوزهای لازم از باشگاه و با حفظ منافع آن صورت بگیرد که در این صورت مراتب در سایت رسمی باشگاه اعلام می‌گردد.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =