در برخورد شدید پراید با پژو ۳ نفر کشته و مجروح شدند/ از خرید پراید تنها ۵ ساعت گذشته بود

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در تصادف شدید خودروی پراید با پژو 206 در جاده کوهستانی گنجنامه همدان، مادر به کما رفت، دختر 12 ساله در دم جان باخت و 1 نفر نیز به شدت مجروح شد.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: خودروی سواری پراید که با سرعت بالا در جاده گنجنامه در حال حرکت بود به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و تجاوز به چپ با سرعت بالا به پهلوی سمت راست خودروی سواری پژو 206 برخورد کرد.

وی ادامه داد: در این سانحه راننده زن این وسیله نقلیه به کما رفت و دختر 12 ساله وی نیز متاسفانه در دم جان خود را از دست داد و دیگر کودک حاضر در خودروی پراید به شدت دچار جراحت و شکستگی از ناحیه دست و پا شده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: کمتر از پنج ساعت از خرید خودرو پراید می گذشت که به خاطر سهل انگاری راننده یک خانواده عزدار و سیاه پوش شدند.

سقوط تریلی به عمق دره اسدآباد و انفجار آن

رئیس پلیس راه استان همدان در خصوص حادثه دیگر  نیز گفت: ساعت 5/30 بامداد امروز خودروی تریلی حامل مواد شیمیایی پس از سقوط از گردنه اسدآباد کاملا در آتش سوخت.

سرهنگ رضا عزیزی افزود: یک دستگاه تریلی، بار کود شیمیایی را از کرمانشاه بارگیری کرده و هنگام تردد از گردنه اسدآباد دچار این سانحه شد.

وی خاطرنشان کرد: خودروی تریلی هنگام قرار گرفتن در سرازیری با دنده سبک تردد کرده و به علت شتاب گرفتن وسیله نقلیه راننده قادر به کنترل آن نمی شود که متاسفانه در این حین خودرو از مسیر اصلی خارج و به سمت پرتگاه وارونه شده و به ته دره 500 متری اسدآباد سقوط می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: راننده این وسیله نقلیه هنگام سقوط خودرو به ته دره، برای نجات جان خود از تریلی خارج شده و به بیرون پرت و از این حادثه جان سالم به در برده است.

لازم به ذکر است، در نیمه نخست سالجاری 197 نفر در سوانح جاده ای استان همدان جان خود را از دست دادند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =