مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت مردم استان چهار محال و بختیاری با حضور کم نظیر در دوازدهمین نمایشگاه کتاب در محل دائمی نمایشگاههای استان در شهرکرداین رویداد بزرگ فرهنگی را ارج نهادند

جواد کارگران درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین  افزود : این نمایشگاه از نظر میزان فروش کتاب در بین استانها ، تعداد بازدیدکنندگان نسبت به جمعیت پایه استان به اضافه میزان زمان برگزاری ، رکورد شکنی داشت. جواد کارگران دهکردی افزود: در مدت زمان پنج روز اول برگزاری ، جمعیت کثیری از این نمایشگاه دیدن کردند که نسبت به جمعیت ۹۰۰ هزار نفری استان یک رکورد در برپایی نمایشگاههای کتاب محسوب می شود .

وی گفت : این جمعیت بازدیدکننده فقط به عنوان یک بار دیدار کننده از نمایشگاه کتاب در آمار لحاظ شده است در حالی که اگر اين آمار به شکل 'نفر روز' یا تعداد دفعات بازدیدکنندگان حساب می شد، آمار افزایش چشمگیرتری داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سیصد و سی هفتمین نمایشگاه کشوری و دوازدهمین نمایشگاه استانی کتاب ناشران ایران روز بیست چهارم مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شهرکرد با حضور معاون امور حقوقی و مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین استانی گشایش یافت و تا پایان روز شنبه ٢٩ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاههای استان ادامه می یابد .

کارگران افزود: امسال مبلغی بن خرید کتاب برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته شده بود که بخش اعظم بن کارت های خرید کتاب در آن به فروش رفت.

وی افزود : در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی ۳٧٣ ناشر از سراسر کشور ۴۶ هزار و ٦٤٣ عنوان کتاب را در ۱۸٩ غرفه ارائه کردند.

کارگران گفت : بخش فروش متمرکز کتاب در این نمایشگاه نیز به منظور حمایت از ناشرانی که حضور ندارند، دایر شده بود که با استقبال مخاطبان همراه شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =