سومین نشست کمیته اجرایی هفته پژوهش و فناوری استان البرز تشکیل شد

سومین نشست کمیته اجرایی هفته پژوهش و فناوری با هدف ترسیم برنامه های پیش روتشکیل شد.

به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دبیر کمیته اجرایی هفته پژوهش و فناوری در دفتر اداری مالی استانداری با حضور اعضای کمیته اجرایی تشکیل شد.
قباد نعمتی، دبیر کمیته اجرایی توضیحاتی پیرامون هفته پژوهش و فناوری و اقدامات انجام شده ارائه داد و پس از تبادل نظر اعضاء تصمیمات لازم اتخاذ شد.
وی افزود: با توجه به اینکه سایت هفته پژوهش توسط پارک علم و فناوری استان طراحی و آماده شده است مقرر شد پس از ملاحظه و تائید دبیر کمیته فناوری و اطلاع رسانی و تبلیغات و نظر نهائی جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش اقدام لازم انجام و آدرس سایت اعلام شود.
دبیر کمیته اجرایی تصریح کرد: مقرر شد کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات هفته پژوهش برنامه های خود را اجرایی نماید و در خصوص برگزاری نمایشگاه و فراخوان از هم اکنون اقدامات لازم انجام شود.
نعمتی افزود: در این جلسه پیشنهاد شد به کلیه شرکت کنندگان در نمایشگاه، تندیس و به برگزیدگان فناور نیز تقدیر نامه با امضای آقای استاندار ارائه شود.
وی افزود: مقرر شد نقاط قوت و ضعف نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان در سال گذشته توسط پارک علم و فناوری و استانداری احصاء و در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.
دبیر کمیته اجرایی اضافه کرد: مقرر شد اعتبارات مورد نیاز اعلامی از سوی دانشگاه پیام نور با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از طریق استانداری مکاتبه شود.
نعمتی در ادامه تصریح کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که مهمترین مبحث استان است تهمیدات و پیش بینی های لازم در این خصوص اندیشده شود.
مقرر شد، دبیر جشنواره های دانش آموزی، اطلاع رسانی و تبلیغات و برگزیدگان فناوری به تفکیک در جلسات اجرایی دعوت و پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =