دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج سارق که اقدام به 65 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در شهرهای هشتگرد ، نظرآباد و کرج می کردند ، خبر داد.

 به گزارش خبر  آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " احمد جبار پور" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت تجهيزات مخابراتي در سطح شهرستان ساوجبلاغ که باعث قطعي گسترده خطوط تلفن شده بود ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی ماموران مشخص شد که سارقان یک مرد و یک زن هستند که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان می کنند .
جبار پور اظهار داشت: ضمن رصد اطلاعاتی و مخابره مشخصات خودرو به تمامی واحدهای گشت ، ماموران کلانتری شهر جدید هشتگرد هنگام گشت زنی خودرو مذکور را مشاهده و متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند .
این مقام انتظامی عنوان کرد : در بازرسي از خودرو مذکور، مقادیر زیادی کابل هاي مخابراتي سرقتی کشف شد .
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت : متهمان که دارای سوابق کیفری متعدد هستند، پس از اعتراف به 65 فقره سرقت کابل های مخابراتی در هشتگرد ، نظرآباد و کرج برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =