رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از شناسایی نیازهای فناورانه در صنایع کوچک و متوسط استان در سال 1396 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهم نامه نفوذ فناوری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این شرکت 6 نیاز فناورانه صنایع کوچک و متوسط استان را شناسایی و جهت رفع موانع موجود آنها اقدام و شرایط لازم جهت حضور با ثبات واحدها در بازارهای هدف را فراهم نمود.

وی تصریح کرد: در این راستا از بین 6 نیاز فناورانه شناسایی شده در بین صنایع کوچک و متوسط استان، با بهره گیری و استفاده از فوائد زنبور عسل 2 نیاز مربوط به حوزه شیمیایی و دارو سازی (شرکت دارو سازی دانا کاسیان و واحد صنعتی عسل عالیخانی) با کمک و همکاری شرکت Changjin biotech کره جنوبی با انعقاد دو تفاهم نامه در راستای انتقال فناوری و همکاری در تشکیل شبکه توزیع مشترک مرتفع گردید.


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان افزود : برای رفع 4 نیاز دیگر و همچنین شناسایی نیازهای جدید در سال آینده و رفع آنها برنامه ریزی شده است.


رازانی با بیان اینکه واحدهای صنعتی در بخش ارتقاء فناوری با مشکلات بسیاری روبرو هستند، بیان داشت: طبق دستور العمل مبادله فناوری و ارتقای فناوری شرکت های استانی تا 80 درصد هزینه پایش و شناسایی مشکلات فناورانه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را حمایت می کنند.


وی افزود: همچنین تا 50 درصد هزینه خدمات حقوقی و تنظیم قرارداد انتقال فناوری و کمک بلاعوض در مبادله فناوری را در دستور کار خود دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =