سرمربی فولاد خوزستان گفت که تیمش مقابل پرسپولیس تهاجمی بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس با عذرخواهی بابت حضور با تأخیرش در نشست خبری گفت: اجازه می‌خواهم قبل از اینکه در مورد شروع فصل و دیدار برابر پرسپولیس صحبت کنم، اشاره‌ای به دیدار استقلال خوزستان - صبای قم داشته باشم، بازی که به آن توجه کمی شد، اما بعد از پایان آن مسابقه پاکی و سلامت استقلال خوزستان و بازیکنانش به خوبی مشخص شد. باید درودی نیز بر شرافت صمد مرفاوی، کریم بوستانی و مدیران صبا بفرستم که تا آخرین دقایق به دنبال فوتبال پاک بودند. در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس باید بگویم این دیدار جذابیت خودش را دارد. اینکه ما در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم خود به خود جذاب است.
وی درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما دوست داشتیم این بازی بیرون از خانه انجام شود تا حساسیت آن بیشتر شود و بازیکنان کم‌تجربه ما استرس‌شان بریزد، با توجه به این قضیه از بازی در ورزشگاه آزادی استقبال می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره خریدهای این تیم در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: ما همیشه سعی می‌کنیم اقتصادی عمل کنیم. باشگاه فولاد بازیکنان خوبی در آکادمی دارد و از آنها در بازی‌های لیگ استفاده خواهیم کرد.
پورموسوی با اشاره به اینکه بازی با پرسپولیس حساسیت خودش را دارد، تصریح کرد: بازی در ورزشگاه آزادی همیشه سخت بوده و هست، اما تیم ما هم دنبال ارائه بازی زیبا و تهاجمی است و مقابل پرسپولیس همین نوع بازی را در دستور کار قرار خواهیم داد و امیدوارم تماشاگران شاهد یک بازی زیبا از سوی دو تیم باشند.
وی درباره جذب آرش افشین نیز تصریح کرد: وضعیت آرش به شکلی است که چهار پنج هفته نیاز دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد و از این رو از او کم‌کم استفاده خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان در خصوص انتخاب اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد به‌عنوان بازرس سازمان لیگ و تاثیر آن در نتایج تیم فولاد عنوان کرد: اژدری‌زاده قبل از حضور در تیم فولاد با تیم فولاد ب همکاری داشته و کاملاً ورزشی است. ان‌شاءالله این انتخاب او نیز به فوتبال ایران و ورزش خوزستان کمک کند.
پورموسوی در پایان نشست خبری در خصوص طلب خود از باشگاه استقلال خوزستان گفت: در مجموع 126 درصد از رقم قراردادم را از استقلال خوزستان طلب دارم! ما فکر می‌کردیم چکی که مسئولان باشگاه در اختیار محمد طیبی قرار دادند پول خواهد شد که بازیکنان حداقل به 50 درصد مطالبات خود برسند که متأسفانه آن نیز وصول نشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =