نسیم نوشت:

جنتی با بیان اینکه در چاپ کتاب امسال از نظر عنوان شاهد رشد هستیم گفت: برای ارتقای فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی متعدد مانند ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای کتاب بهترین ابزار است.

علی جنتی در افتتاحیه نمایشگاه «یاد یار مهربان» در بوستان گفتگو با بیان اینکه این دومین سال متولی است که همزمان با آغاز بهمن این نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: متاسفانه در چند سال گذشته شاهد کاهش امر کتابخوانی بودیم و با نگاهی به آمار کسانی که به کتابخانه‌های عمومی مراجعه می‌کنند این موضوع تایید می‌شود.

وی با بیان اینکه مشابه این نمایشگاه در سه استان دیگر در حال برگزاری است، گفت: امیدوارم تمانی استان‌های کشور مشابه این نمایشگاه را به منظور توسعه کتابخوانی گسترش دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید از تولید بازی‌های رایانه‌ای حمایت شود، افزود: در همین زمینه بنیادی با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده که علاوه بر تولید این بازی‌ها نظارت کافی در این زمینه دارد.

جنتی خواستار بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی شد و افزود وقتی کمپین من عاشق محمد(ص) هستم راه اندازی می‌شودو میلیون‌ها نفر از این طریق با این فرهنگ آشنا می‌شوند ما نیز می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی فرهنگ غنی خود را گسترش دهیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ جامعه فرهنگی فقط 30 میلیون دانشجو و دانش آموز داریم تیراژکتاب 700 دونه تازه اونم بیشترش خاک می خوره
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    وقتی قیمت کتاب سر به فلک میزاره چطور انتظار دارید بریم کتاب بخریم؟
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    کتابهای قدیمی رو ببینید اغلب تیراژشون نه 3000 بلکه 5000 نسخه بوده. تبلیغات که هیچ بجز موارد دستچین شده در بعضی سایتها حتی خبرگزاری کتاب اصلا سایتی، نشریه ای، هست که فهرست موضوعی کتابهای تجدید چاپ یا چاپ اول رو در هر سال داشته باشه که حداقل از انتشار یک عنوان مطلع بشیم؟ با این حجم کم انتشار کتاب اصلا کار سختی نیست.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    آقا جان تو قرن بیست یکم تیراژ چه معنایی دارد همه آنلاین خوان شده اند. شما ساز و کاری دارید که جلوی دسترسی به نسخه های غیر مجاز را بگیرد؟؟؟؟؟ مردم عادت دارند برای کتابی که نسخه مجانی آن موجود است پول بپردازند؟؟؟؟ امروز که شروع کنی 10 سال دیگه مشکلت حل میشه اما اگر امروز شروع کنی