مخالفان برجام در قم همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بگویند مراجع مخالف برجام هستند اما علمای قم نامه می‌نویسند و در درس‌های خود چیز دیگری می‌گویند .

مخالفان برجام كه پيش از اين در خيابان ساحلي شهر قم و روبه‌روي دفتر علي لاريجاني بست نشسته بودند و مي‌گفتند تا لاريجاني پاسخگوي آنها نباشد آنجا را ترك نخواهند كرد ديروز به مسجد اعظم قم رفتند تا در كلاس درس بزرگان قم مخالفت خود را با برجام ابراز كنند اما آيت‌الله جوادي آملي حتي حاضر نشد پذيراي آنها در كلاس درس خود باشد و در كلاس درسش حاضر نشد. اینجا را ببینید.


رئیس جمهور گفت: در انتخابات 92 روستاییان ما نشان دادند که همه مسائل را به دقت تحلیل می کنند و انشاء الله در انتخابات پیش روز نیز چنین خواهد بود. اینجا را ببینید.

چرا دو فوریت طرح مجلس درباره برجام رای نیاورد؟

روز گذشته فراکسیون اصولگرایان با خلف وعده خود بعد از ارائه گزارش کمیسیون برجام و با وجود توافق انجام شده، حاضر به امضای طرح نشده و به دو فوریت آن نیز رای ندادند. این موضوع حتی موجب اعتراض لاریجانی و کنایه او به حداد عادل در صحن علنی نیز شد آنجا که گفت: آقای حداد مگر ما صحبت نکردیم که سه نفر از فراکسیون اصولگرایان و سه نفر از کمیسیون رهروان بنشیند و طرحی را آماده کنند. آقایان زارعی، بذرپاش، توکلی، حقیقت پور، بروجردی دو جلسه گذاشتند و دیروز در جلسه نهایی من هم بودم و نهایی شد. اینجا را ببینید.

عضو فراکسیون رهروان ولایت می گوید: کمیسیون برجام نباید دوباره از کسی که امتحان خود را پس داده دعوت و صحبت های او را وارد گزارش نهایی خود می کرد. اینجا را ببینید.


راه انحرافی برجام از نگاه یک روزنامه صبح


کیهان در گزارشی درباره اتفاقات دیروز مجلس نوشت: طرح دو فوریتی که یک فوریت آن دیروز در بهارستان تصویب شد یک راه انحرافی است. اینجا را ببینید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دشمنان به فکر جنگ جدیدی در منطقه نباشند، خطاب به دولت سعودی گفت: با سوءاستفاده از نجابت و بردباری ما با دُم شیر بازی نکنید چرا که اگر این شیر برگردد معلوم نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد. اینجا را ببینید. اینجا را ببینید.


«فراکسیون اصولگرایان خلف وعده کرد». این جمله شده است دیالوگ تکراری اعضای فراکسیون رهروان ولایت بعد از تلاش‌های ناکام برای اتخاذ یک تصمیم جمعی. اینجا را ببینید.


برخی اطلاعات واصله حاکی از آن است که حداقل 7نفر از اعضای کمیسیون برجام مجلس ، گزارش نهایی کمیسیون را قبول ندارند. اینجا را ببینید.


وزیر دفاع با تاکید بر ‌پشتیبانی از انواع بالگرد‌ها از نوع ‌هجومی گفت: وزارت دفاع در حال حاضر قادر است ‌پرنده‌های هدایت‌پذیر را بسازد‌. اینجا را ببینید.

212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =