امکان ثبت‌نام در قرعه‌کشی «تولد» و «ازدواج» جشنواره دوجین در وب سایت بانک سرمایه

از این پس هم‌وطنان ارجمند جهت ثبت نام در موضوعات «تولد» و «ازدواج» جشنواره دوجین بانک سرمایهمی‌توانند از طریق وب سایت این بانک نیز اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، پس از گذشت دو ماه از جشنواره دوجین و استقبال هم‌وطنان و به منظور تسهیل حضور ایشان در این جشنواره، امکان ثبت‌نام در موضوعات «تولد» و «ازدواج» جشنواره دوجین در وب سایت این بانک فراهم شده است.

لازم به ذکر است پیش از این هم‌وطنان گرامی می توانستند تنها از طریق صفحه اینستاگرامی بانک به نشانی www.instagram.com/banksarmaye در موضوعات ازدواج و تولد جشنواره دوجین ثبت نام نمایند.

گفتنی است هر یک از هم‌وطنان گرامی که تاریخ تولد یا ازدواج وی از دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه کشی باشد، امکان ثبت نام در این جشنواره را خواهند داشت.

شایان ذکر است جشنواره دوجین بانک سرمایه در ماه‌های منتهی به دوازدهمین سالگرد تأسیس این بانک در دی ماه سال جاری برگزار می شود. قرعه‌کشی این جشنواره به صورت ماهانه بوده و تا دی ماه ادامه خواهد داشت. قرعه کشی این جشنواره در دوازدهم هرماه در شش موضوع به شرح زیر برگزار خواهد شد:

  1. تمامی هم‌وطنان دارنده کارت هدیه بانک سرمایه (کارت‌های هدیه صادرشده در بازه زمانی دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی)
  2. تراکنش مشتریان بانک سرمایه در سیستم بانکداری الکترونیک این بانک (در بازه زمانی دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی)
  3. خرید و فروش سهام توسط مشتریان بانک سرمایه در شعب ارائه‌دهنده خدمات کارگزاری بازار سرمایه این بانک (در بازه زمانی دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی)
  4. افتتاح حساب مشتریان بانک سرمایه (در بازه زمانی دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی)
  5. تمامی هم‌وطنانی که از دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی ازدواج کرده‌اند (بدون محدودیت سال)
  6. تمامی هم‌وطنانی که تاریخ تولد آنها از دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی باشد (بدون محدودیت سال)

شایان ذکر است هریک از موضوعات قرعه‌کشی 12 برنده خواهد داشت که در هرماه مجموعاً 72 نفر، برنده خوش‌شانس این قرعه‌کشی خواهند بود. گفتنی است به هر یک از برندگان قرعه‌کشی یک قطعه کارت هدیه 5 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است هم‌وطنان دارنده کارت هدیه بانک سرمایه برای شرکت در قرعه‌کشی می‌بایست در صفحه مربوطه در وب‌سایت این بانک نسبت به ثبت مشخصات خود (نام، نام‌خانوادگی، نام استان، نام شهر، شماره کارت هدیه، کد ملی و شماره موبایل) اقدام نموده و در صورت برنده‌ شدن در قرعه‌کشی، برای دریافت جایزه خود به همراه اصل کارت هدیه برنده‌شده به شعبه مربوطه مراجعه نمایند.

همچنین هم‌وطنان علاقه‌مند به شرکت در بندهای 5 و 6 قرعه‌کشی (ازدواج و تولد) می‌توانند مشخصات کامل خود را شامل «نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ عقد یا تولد، استان محل سکونت و تلفن تماس» در وب سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir ثبت و یا به صورت مستقیم (دایرکت) به صفحه اینستاگرام بانک به آدرس www.instagram.com/banksarmaye ارسال کرده و سپس یکی از دو طرح تولد یا ازدواج را از صفحه مذکور در گوشی خود ذخیره کرده و جای خالی آن را با روز عقد یا تولدشان پر کنند و سپس طرح مذکور را با هشتگ #دوجین در صفحه اینستاگرام خود منتشر سازند.

همچنین برای حضور در بندهای 2، 3 و 4 قرعه‌کشی نیازی به ثبت‌نام در سامانه نبوده و اطلاعات مورد نیاز مشتریان به صورت خودکار از واحدهای مربوطه جهت قرعه‌کشی دریافت خواهد شد.

گفتنی است قرعه کشی مرحله سوم جشنواره دوجین در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد و برای ثبت اطلاعات در سامانه های مربوطه جهت شرکت در قرعه‌کشی این مرحله تنها تا 12 آذر سال جاری فرصت باقی است.

2121 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730075