اعتماد نوشت:

ساعت ١٥: ١٥ روز پنجم ارديبهشت امسال، وقوع مرگ مشكوك پيرمردي ٧٦ ساله در طبقه دوم خانه‌اي مسكوني در خيابان جشنواره تهران به پليس اطلاع داده شد.

با حضور ماموران در محل، فرزندان متوفي به آنها گفتند كه برادر ٢٣ ساله‌شان به نام سعيد، به آنها گفته كه پدرشان هنگام بردن يك بخاري به انباري از پله‌ها سقوط كرده و جان خود را از دست داده اما اكنون خبري از سعيد نداريم و او ناپديد شده است.  روز حادثه سعيد با پدرش در خانه تنها بود. گزارش پزشكي‌قانوني نيز تاييد كرد كه علت مرگ، افتادن از راه‌پله‌ها نيست و «خفگي ناشي از انسداد مجاري تنفسي» باعث مرگ پدر ٧٦ ساله شده است.

به اين ترتيب پرونده‌اي با موضوع قتل عمد تشكيل شد.  سعيد فرار كرده بود. كارآگاهان از برادر و خواهرش خواستند كه در صورت برقراري تماس، او را به تسليم شدن ترغيب كنند.  سرانجام ١٣ ارديبهشت ماه، سعيد ٢٣ ساله با ترغيب برادر و خواهرش، خود را تسليم پليس كرد. او اعتراف كرد كه در روز درگيري پدرش به خاطر نحوه استفاده او از كامپيوتر شكايت كرد اما با بالاگرفتن درگيري، او ناگهان گردن پدرش را با دو دست آنقدر فشار داد كه پيرمرد ٧٦ ساله از پاي درآمد. او پس از آن نيز براي صحنه‌سازي، پدرش را به انباري برد و يك بخاري رويش گذاشت.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    13 0
    تف توی روت
  • مهرداد A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    26 0
    خدا رحم کنه.. عجب روزگاری شده
  • بی نام EE ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    9 1
    اثر بازی کامپیوتریه آدم رو دیوانه می کند