در ۲۷مهرماه، پربازدیدترین اخبار به دیدار محمد جواد ظریف و ابراهیم رئیسی اختصاص داشت. دیداری که برای بسیاری از ناظران، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در سرویس سیاسی گزارشی درباره اینکه درگذشت سید مصطفی خمینی؛ طبیعی یا غیر طبیعی بود به همراه روایتی از پنج مرگ مشکوک پربازدیدترین مطلب امروز بود. همچنین جنجالی‎ترین دعوای هفته؛ حمله نماینده زن به معاون استاندار انتخاب شد. همچنین روایت جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه از چرایی حصر بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی مهمترین خبر به کاهش ارزش دلار در بازارها و افت شدید قیمت طلا اختصاص داشت. گزارشی درباره خانواده ای که همه چیز خود را بر روی بیت‌کوین شرط بسته‌اند هم پربازدید بود. آخرین مطلب پربازدید هم نشان داد تا امشب ایرانی‌ها ۲۸۰هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند.

در سرویس فرهنگی عنوان شد مورگان فریمن وزیر امورخارجه آمریکا می‌شود. گزارش پربازدید دیگری نشان داد انتقاد حمید فرخ‌نژاد از تخریب فضای سبز «پادگان ۰۶» نتیجه داده است. در این سرویس تلاش سه زن برای برگرداندن همسرانشان به خانه پربازدید بود.

در سرویس جامعه ماجرای زنی که شوهرش را دودستی به دوست دوران دبیرستانش تقدیم کرد حسابی مخاطبان را شوکه کرد. همچنین خبرهای خوش برای فرزندان مشمول "خدمت سربازی ایثارگران و جانبازان" پربازدید بود. در این سرویس بازتاب گزارش لس‌آنجس‌تایمز از «تجارت سیاه کلیه» در ایران هم پرمخاطب شد.

پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل حکایت از آن داشت که ظریف با ابراهیم رئیسی دیدار کرد. همچنین در این سرویس، بعیدی‌نژاد سند انگلیسی مربوط به نام خلیج‌فارس را منتشر کرد و پربازدید شد. از سوی دیگر، ترامپ هم به پایبندی ایران به چارچوب فنی برجام اعتراف کرد و حرفش را پس گرفت.

در سرویس طنز هم تخلف میلیاردی احمدی نژادی از اون لحاظ لو رفت و پربازدید شد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =