در ۲۹مهرماه، خبر معرفی گزینه‌های مدنظر برای وزارت‌خانه‌های علوم و نیرو، پربازدیدترین مطالب روز بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی سخنان علی مطهری به سردار نجات قرار داشت که گفت: چه اشکالی دارد محصوران بعد از ۷ سال مجازات سنگین حصر، بدون توبه آزاد شوند؟ همچنین در نامه روحانی به مجلس؛ وزرای علوم و نیرو معرفی شدند که بحث بسیار پربازدیدی بود. دراین سرویس نقل قول پربازدیدی از نهاوندیان هم جالب توجه بود که گفت: خبر معرفی دری از سوی من به تیم هسته‌ای جعلی است!

در پربازدیدترین مطلب سرویس اقتصادی گزارشی از ماراتن سودآوری در ۴ بازار سرمایه‌گذاری، قرار داشت. همچنین مردم خواستند بدانند رجیستری، قیمت گوشی را چقدر گران کرد؟ در این سرویس قیمت آپارتمان در شرق تهران هم مورد توجه مردم بود.

در سرویس فرهنگی خبر خیز حامد همایون برای ورود به کتاب رکوردهای گینس پربازدید بود. پس از آن، واکنش جواد رضویان به شایعه‌ خداحافظی‌اش از تلویزیون پربازدید بود و در میانه لیست پربازدیدها، نقل قولی از سردارکارگر دیده می شود که گفت: تسویه ‌حساب سیاسی به بهانه دفاع ‌مقدس خیانت به شهداست.

در سرویس جامعه، انتشار خبر اطلاعیه استخدام گسترده کارکنان اداری در قوه قضاییه بازدید زیادی داشت. پس از آن، نقل قولی پربازدید از گزینه وزارت علوم قرار دارد که گفت: اصلاح‌طلبم و راه فرجی‌دانا را ادامه می‌دهم! همچنین مخاطبان این سرویس علاقه داشتند بدانند چرا گردشگران خارجی از سفر به تهران استقبال نمی‌کنند؟

سئوال پربازدید سرویس بین الملل این بود که چرا سیاست ایران در قبال قطر ناگهان تغییر کرد؟ همچنین خبر پربازدید دیگری عنوان داشت بارزانی به کردهای سراسر جهان فراخوان داده است. خبر پربازدید دیگری هم اعلام کرد ترامپ بار دیگر جنجال به پا کرد و خشم انگلیسی‌ها را برانگیخت.

در سرویس طنز هم واکنش احمدی‌نژاد به محکومیت ۵ هزار میلیاردی پربازدید بود.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =