مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از برگزاری همایش مردم شناسی برای اولین بار در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالمالک شنبه زاده ، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام امروز ۴ آذر ۹۶ با اعلام این خبر اظهار داشت : اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اولین همایش مردم شناسی برگزار می کنند.

او افزود : با توجه به تنوع قومی مختلف در استان و جمع آوری منابع در این خصوص اولین همایش منطقه ای مردم شناسی غرب کشور با محوریت ایلام در تاریخ ۹ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

شنبه زاده تصریح کرد : از محورهای همایش می توان به مردم شناسی ایلات و عشایر، طب سنتی ، مردم شناسی غذاهای محلی ، زبان وگویش و...اشاره کرد .

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام ادامه داد : طبق هماهنگی های بعمل آمده این همایش با حضور اساتید ، متخصصین و صاحب نظران برجسته در این حوزه ، مسئولان سازمانی و استانی ۹ اسفند ماه سال جاری در باشگاه فرهنگیان ایلام برگزار می شود و علاوه بر تجلیل از برگزیدگان ، مقالات برتر نیز در فصلنامه فرهنگی به چاپ خواهد رسید.

علاقمندان جهت شرکت در همایش مذکور و ارائه مقاله به وب سایت همایش که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام طراحی و راه اندازی می گردد مراجعه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =