افشاگری روزنامه عربستانی درباره لژیونر شدن ۹ بازیکن سعودی

ایسنا نوشت: روزنامه سرشناس عربستانی درباره انتقال‌های یک شبه بازیکنان این کشور به فوتبال اسپانیا دست به افشاگری زد.

 ورزش عربستان و به ویژه‌ فوتبال در هفته‌های اخیر تغییرات زیادی به خود دیده است. بعد از حضور در جام جهانی و اجازه دادن به حضور زنان در ورزشگاه این بار نوبت لژیونر شدن بازیکنان سعودی در لالیگا رسید و یک شبه ۹ بازیکن عربستانی به عضویت در تیم های اسپانیایی در آمدند که این خبری شوک‌آور برای رسانه‌های محلی و جهانی بود.

روزنامه الریاض عربستان در گزارشی در این‌باره تاکید کرد که این ۹ بازیکن به تیم های اسپانیایی پیشنهاد شده‌اند و این‌گونه نبوده که آنها مورد توجه این باشگاه ها واقع شوند،‌ بلکه این بازیکنان در سال جام جهانی تنها برای آشنا شدن با فوتبال مدرن اروپا راهی لیگ اسپانیا شده‌اند.

روزنامه الریاض عربستان نوشت: باشگاه‌های اروپایی استعدادهای جوان را از فوتبال آسیا شکار می‌کنند. چطور ممکن است که آنها سراغ بازیکنی ۲۶ ساله باشند؟ بازیکنان عربستانی اگر می‌خواهند در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کنند باید ابتدا در لیگ‌های سطح پایین تری مثل لیگ بلژیک و یا سوئیس به میدان بروند بعد از آن راهی لیگ‌های بزرگ اروپا شوند.

در ادامه‌ این گزارش آمده است: چرا با این بازیکنان تنها قرارداد شش ماه و تا پایان فصل امضا شده است؟ بسیار بعید است که به این بازیکن فرصت بازی داده شود. آنها رفته‌اند تا تنها با محیط جدیدی آشنا شوند و نباید صفت لژیونر را برای آنها به کار برد.

 انتقال این بازیکنان به فوتبال اسپانیا بعد از توافق فدراسیون فوتبال عربستان با اسپانیا صورت گرفته و این بازیکنان برای حضور در تیم های اسپانیایی نه تنها مبالغی نمی‌گیرند ،‌ بلکه پول هم پرداخت کنند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =