تجلیل از آیت‌الله مستجابی در آیین رونمایی از کتاب «یاران موافق»

مراسم رونمایی از کتاب «یاران موافق» و تجلیل از شخصیت آیت‌الله مستجابی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین کتاب «یاران موافق» با حضور چهره‌های فرهنگی و علمی و خانواده امام موسی صدر در «خانه انقلاب اسلامی و ولایت» رونمایی و از شخصیت آیت‌الله مستجابی تجلیل می‌شود.

«یاران موافق» سومین جلد از مجموعه کتاب‌های گروه تاریخ شفاهی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر است که به خاطرات آیت‌الله سید مرتضی مستجابی اختصاص یافته و حمید قزوینی مصاحبه‌گر و تدوین کننده این کتاب است.

این کتاب در بخش مصاحبه با آیت‌الله مستجابی شامل «تولد، خانواده و اولین هجرت»، «خاندان صدر»، «ورود به سلک روحانیت»، «مبارزات سیاسی»، «امام موسی صدر» و «سجاده شعر» است که خاطرات و نکات مهم و متفاوتی را درباره امام موسی صدر بیان می‌کند.

آیت‌الله سید مرتضی مستجاب الدعواتی معروف به مستجابی یکی از برجستگان خاندان صدر و از دوستان نزدیک امام موسی صدر و چهره‌ای شناخته‌شده در میان رجال معاصر اصفهان است. او و امام موسی صدر از سال‌های نخست جوانی، علاوه بر پیوند خویشاوندی، رابطه‌ای سرشار از دوستی و صمیمیت با هم داشته‌اند که بخش‌هایی از این رابطه در کتاب «یاران موافق» منعکس شده است.

دکتر رباب صدر، خواهر امام موسی صدر و مدیر مؤسسات امام موسی صدر در لبنان، مهمان ویژه آیین رونمایی از کتاب «یاران موافق» و تجلیل از آیت‌الله مستجابی است.

در این برنامه آیت‌الله شیخ هادی نجفی، از علمای اصفهان، حجت‌الاسلام سعید فخرزاده، مدیر واحد تاریخ شفاهی حوزه هنری، حمید قزوینی، مصاحبه‌گر و تدوین‌کننده کتاب، مهندس فیروزان، داماد امام موسی صدر، فاطمه صدرعاملی، خواهرزاده امام موسی صدر و همسر مرحوم دکتر طباطبایی، سخنرانی خواهند کرد.

مراسم رونمایی از کتاب «یاران موافق» و تجلیل از شخصیت آیت‌الله مستجابی، دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در «خانه انقلاب اسلامی و ولایت» اصفهان و با همکاری مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر برگزار می‌شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 583371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =