«هزار داستان» امشب با مسعود کرامتی و قصه عشق‌های واقعی

مسعود کرامتی کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه «هزار داستان» درباره عشق می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موضوع برنامه جمعه (دوم تیر) شب «هزارداستان» که با اجرای مسعود کرامتی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود درباره عشق‌های واقعی است.

کرامتی در این برنامه میزبان یک جانباز اعصاب و روان است که خیلی از مواقع دچار حمله‌های عصبی شده و همه چیز را بهم می‌ریزد، اما همسرش علیرغم سختی‌ها و مشکلات فراوان، عاشقانه در کنار او ایستاده و از او مراقبت می‌کند.

دیگر میهمان کرامتی در برنامه امروز زن و شوهر جوانی هستند که نسبت دخترخاله پسرخاله دارند. دختر این قصه پس از سال‌ها متوجه می‌شود که پدر و مادری که او را نگهداری و بزرگ کرده‌اند، پدر و مادر واقعی‌اش نیستند، اما پسرخاله‌اش با وجود فهمیدن این موضوع عاشقانه پای قولش می‌ایستد و به او قول می‌دهد که پدر و مادر حقیقی‌اش را پیدا کند. پس از جست‌وجوی فراوان همان‌طور که قول داده بود، پس از ۲۰ سال دوری پدر و مادر حقیقی همسرش را پیدا می‌کند.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه پالت اجرا کرده‌اند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =