مجید مظفری و دخترش نیکی مظفری، امروز به بهانه اجرای نمایش «نماینده ملت»، مهمان کافه خبر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «نماینده ملت» نام نمایشی است به نویسندگی برانیسلاو نوشیچ، دراماتورژی سجاد افشاریان و کارگردانی مجید مظفری که هر روز ساعت 21:30 در سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه نیکی مظفری، سوسن پرور، مجید مظفری، وحید آقاپور، بهنام شرفی، سام کبودوند، محمد لقمانیان و صحرا جبل‌عاملی هستند.  

امروز شنبه ششم خرداد، مجید مظفری، نیکی مظفری، وحید آقاپور، سوسن پرور، محمد لقمانیان و صحرا جبل‌عاملی به بهانه روی صحنه بودن «نماینده ملت» مهمان کافه خبر شدند.

در خلاصه داستان «نماینده ملت» که تا 19 خرداد به اجرای خود ادامه خواهد داد آمده است؛ «مردِ خوار و بار فروشی (مجید مظفری) که سواد هم ندارد، هوس می‌کند از طرف آقای رئیس که بر حزبی حکومت می‌کند، به عنوان نماینده ملت در انتخابات نامزد شود و تنها دلیلش این است که آقای رئیس در ملاقاتی نزدیک پارک شهر، او را خیلی صمیمانه نزد خود دعوت کرده و دست بر شانه‌اش گذاشته است.

از آن جا که انگار رئیس حزب از نماینده قبلی راضی نیست، رفتار دوستانه‌اش با مرد خوار و بارفروش، او را برای نامزد شدن به عنوان نماینده ملت ترغیب می‌کند و به همین دلیل دست به دامن کسانی می‌شود که چاپلوسانه و حیله‌گرانه در صددند کمکش کنند تا در انتخابات پیروز شود.

رقیب مرد خوار و بار فروش در انتخابات، وکیل جوانی (وحید آقاپور) است که اتفاقا مستاجر او هم هست و رابطه عاشقانه‌ای هم با دختر این مرد (نیکی مظفری) برقرار کرده و در نیمه نمایش دامادش هم می‌شود. حالا این دو که در دو حزب مخالف حضور دارند قرار است با هم رقابت کنند...»

مشروح گفت‌و‌گو با عوامل نمایش «نماینده ملت» در کافه خبر، به زودی منتشر خواهد شد.

عکس‌ها: زاوش محمدی

57242 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =