در ۶خردادماه، بیشترین بازدید اخبار به پس‌لرزه‌های انتخابات اخیر ریاست جمهوری مربوط بود از جمله اینکه عنوان شد برخی استانداران برای تخلفات انتخاباتی احضار شده‌اند.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین گزارش نشان داد رهبر انقلاب، برادران لاریجانی، روحانی، سردار سلیمانی، قالیباف و ...چه انگشتری به دست می‌کنند؟ همچنین در این سرویس واکنش عزت‌الله ضرغامی به سخنان آیت‌الله موحدی‌کر‌مانی بازدید زیادی در پی داشت. در این سرویس عنوان شد سکوت معنادار مصباح یزدی بعد از شکست رئیسی نشان از آن دارد که آیت‌الله با سیاست خداحافظی می‌کند!؟

در سرویس اقتصادی محاسبه ای که نشان داد هزینه سفره افطار برای ۴ نفر چقدر آب می خورد، پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، گزارشی درباره فرصت ویژه برای خریداران مسکن، بازدید زیادی به دنبال داشت. همچنین ماجرای مؤسسه «کاسپین»‌، بدون روتوش هم نگاه مخاطبان را جذب کرد.

در سرویس فرهنگ و هنر موضعگیری سیاسی تازه مهران مدیری برابر دولت پربازدید بود. همچنین خبر طلاق یک زوج سرشناس دیگر در هالیوود بر سرزبانها افتاد و گل کرد. همچنین خبر برگزاری تور کنسرت‌های محمد علیزاده در استرالیا و کانادا هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، واکنش چمران به بحث استعفایش از علی‌البدلی شورای شهر پنجم بسیار پربازدید بود. واقعیت این است که باوجود افزایش رای، اصولگراها شورای‌شهرتهران را ازدست دادند. در این سرویس احضار برخی استانداران و فرمانداران به دلیل تخلفات انتخاباتی هم باعث تعجب خیلی از مخاطبان شد.

در سرویس بین الملل اعلام شد مشاور امنیت ملی کاخ سفید در زمان انقلاب اسلامی ایران، برژینسکی درگذشت. پربازدیدترین خبر بعدی حکایت از این داشت که با درخواست سنا، ترامپ به سرنوشت نیکسون نزدیک می‌شود! همچنین بیانیه ترامپ به مناسبت ماه رمضان هم پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات تازه گوشی بازها فهمیدند چه کلاهی سرشان رفته چون ردیاب‌های هوشمند سلامت کالری سوزی را به خوبی محاسبه نمی‌کنند!

در سرویس طنز هم تنها راهی که رای رئیسی ۱۹ میلیون می‌شود لو رفت.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =