۲ هزار میلیارد تومان پوشاک دپو شده عید ٩٦ سوخت

عضو اتحادیه پوشاک گفت: میزان خسارت در خصوص ریزش ساختمان پلاسکو، حدود 2هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

حسین مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره ریزش آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو اظهار داشت: حدود 400 واحد تجاری در این ساختمان وجود داشته و میزان سرمایه‌ای که در این ساختمان وجود داشت و میزان خسارت، بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

وی افزود: من هنگام حادثه در منطقه بودم، ولی متاسفانه نمی‌توانستیم به محل حادثه نزدیک شویم.

عضو اتحادیه پوشاک عنوان کرد: این اتفاق از یک واحد تولیدی در ساعت 7 و 59 دقیقه امروز شروع شده است و به دلیل این‌که موارد ایمنی در آن واحد تولیدی رعایت نشده بوده و یا این‌که حتی یک کپسول آتش‌نشانی در آن طبقه وجود نداشته که بتواند به اطفاء حریق کمک کند، آتش به بقیه واحدها و طبقات ساختمان سرایت کرده است.

مهدی‌زادی تصریح کرد: متاسفانه اصلا موارد ایمنی در ساختمان رعایت نشده بوده است؛ این در حالی است که در گذشته بارها از طرف آتش‌نشانی به ساختمان اخطار داده شده بود، اما ظاهرا مدیریت و کسبه همکاری نداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: گذشته از تلفات جانی که ساختمان داشته است، من فکر می‌کنم خسارت مالی فراوانی به کسبه وارد شده است.

 

35225

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    5 0
    یا خدا....
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    3 0
    فكر ميكنى؟؟؟؟؟
  • کی هان A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    25 0
    اونکه داره میسوزه فرهنگ ماست....که نداریم...
  • هاشم RO ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    32 4
    این عددها را از کجا می آورید آقای مهدی زاده؟ اول یه کم این عددها را تو ماشین حساب بزنید بعد تو مصاحبه اعلام کنید. دو هزار میلیارد تومن تقسیم به تعداد واحدها می شود هر واحد ساختمان پنج میلیارد تومن جنس تو مغازه داشته اگر فرض کنیم لباسها که اکثرا" پیراهن بوده بطور متوسط صد هزار تومن ارزش داشته یعنی در هر واحد پنجاه هزار لباس وجود داشته یعنی بیش از ظرفیت یک کامیون بزرگ چرا الکی اعداد رو بزرگ اعلام می کنید؟
    • بی نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
      0 0
      منظور ایشون فکر کنم ارزش ساختمان و اجناس باهم بوده
  • بی نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    15 0
    آنقدر بدبختی از دولتهای نهم و بخصوص دهم برای مرد درست شده که به عید که نزدیک میشیم غصه و غممون مگیره حالام که این فرو ریختن ساختمان پلاسکو و بیکار شدن عده ای و هدر رفتن سرمایه عده ای دیگر عیدی باقی نمیذارههمش بدبختی ، گرفتاری
  • امین A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    1 0
    نبای این حادثه دردآور بگذاریم کمر بازماندگان را بشکند پیشنهادم به ایرانیها اینسکه کمپینی برای حمایت از پوشاک ایرتنی راه بیندازیم وجلوی بدبختی اینهمه کارگرایرانی را که درتولید پوشاک بیکار شده اند را بگیریم از همه اقشار عاجزانه درخواست میکنم این کمپین را راه اندازی کندد