توسعه پایدار شهری نتیجه اعتماد بخش خصوصی به شهرداری است

شهردار اصفهان حضور سرمایه‌گذاران در کنار شهرداری را نشان از اعتماد بخش خصوصی به شهرداری دانست و اظهار کرد: برای من این امر بسیار با ارزش است که سرمایه‌گذاران به شهرداری اعتماد کرده و ما را در توسعه پایدار شهر اصفهان همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ مهدی جمالی‌نژاد در آئنی رونمایی از نشان كيفيت برتر پروژه‌های مشاركتی با بیان اینکه جنس سرمایه‌گذاری در شهرداری با دیگر دستگاه‌های اجرایی متفاوت است، ادامه داد: در جلسات مختلفی که در استانداری برگزار می‌شود بسیاری از پروژه‌های مشارکتی دیگر دستگاه‌ها با بخش خصوصی پس از سال‌ها اجرا نشده و این در حالی است که در شهرداری‌ها استقبال خوبی از سرمایه گذاران این بخش می شود.

شهردار اصفهان در ادامه به برخی از خصوصیات و ویژگی‌های شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم که شهر اصفهان از شخصیتی اسطوره‌ای و تاریخی برخوردار است و از این رو سرمایه‌گذاری در این شهر با توجه به هویت تاریخی که دارد کار سختی است و باید با حساسیت در این زمینه در شهر اصفهان گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه بحث سرمایه‌گذاری در شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته و با تشکیل مدیریت سرمایه‌گذاری جدی گرفته شده است، افزود: بر این اساس ما در این بخش در اول راه هستیم و ممکن است در این زمینه انتقاداتی نیز به ما وارد باشد که با همکاری بخش خصوصی می‌توانیم به خوبی از مشکلات عبور کنیم.

جمالی‌نژاد در ادامه آماری هم از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی ارائه داد و گفت: از سال 1385 تا 94 بیش از یک ‌هزار و 110 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان انجام شده است در حالیکه در سال جاری نیز این رقم به بیش از سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان رسیده و با توجه به پیشنهاداتی که اخیراً ارائه شده است این میزان سرمایه‌گذاری امسال به شش هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اراده همکاری با بخش خصوصی در تیم مدیریت شهری اصفهان وجود دارد، اضافه کرد: البته این امر را می‌پذیریم که برخی از قوانین و اهرم‌هایی که دست‌انداز سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان هستند وجود دارد و ما از این اتفاقات متاثر هستیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =