مختاباد: از پس گرفتن استعفای مسجدجامعی استقبال می‌کنیم

عضو شورای شهر تهران درباره جلسه فوق العاده شورای شهر درباره حادثه پلاسکو گفت: بحث اصلی این جلسه فراهم کردن همه امکانات برای آتش نشانانی بود که با جان فشانی برای مهار بحران پیش آمده تلاش می‌کنند.

عبدالحسین مختاباد به خبرآنلاین گفت: تصمیم اعضا بر این شد که از سوی شهردارهر امکاناتی که آتش نشانی برای مهار و مدیریت این بحران بخواهد در اختیارش بگذارد و اعضای شورا نیز پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: بحث و اتفاق خوب دیگری که امروز افتاد این بود که آقای مسجدجامعی از استعفای خود انصراف دادند و اعلام کردند که باید بررسی شود که چرا این اتفاق در این ساختمان افتاده و این جان های عزیز از بین رفته و تا رسیدن به این موضوع استعفای خود را پس می‌گیرد و ما نیز از این تصمیم مسجدجامعی استقبال می‌کنیم.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: ما نمی خواهیم در این زمان به چگونگی و علت حادثه بپردازیم تا زمانی که کار آتش نشانان فداکار تمام شود و تا بعد از آن به بررسی این موارد برسیم.

مختاباد درباره برخی اخبار درباره بحث و جدل‌های این جلسه نیز گفت: فعلا نمی‌خواهیم در این خصوص صحبت کنیم و جو را متشنج کنیم، الان رسیدگی به بحران اولویت ماست.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =