کشف بیش از ۸۰۵ هزار قرص روان گردان در استان زنجان

فرمانده انتظامی استان گفت : بر اساس اعلام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، استان زنجان در بحث تشدید بر خورد با خرده فروشان مواد مخدر ، رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ " علي آزادي " در ديدار با دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: براساس ارزيابي ستاد مبارزه با مواد مخدركشور ، پليس مبارزه با مواد مخدر استان در 10 ماهه سال جاري در اجراي طرح تشديد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر رتبه دوم كشور ي را كسب كرده است.

وي، با اعلام اينكه برخورد با خرده فروشان و سوداگران مرگ از اولويت هاي فرماندهي انتظامي استان زنجان است، خاطر نشان كرد : در 10 ماهه سال جاري در سطح استان از سوداگران و قاچاقچيان مواد مخدر بيش از ي 1تن و 195 كيلو انواع مواد مخدر كشف شده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه كشف مواد مخدر در 10 ماهه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل در سطح استان سه درصد رشد داشته است بيان داشت : در اين مدت 33 باند مواد مخدر شناسايي و متلاشي شده است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با بيان اينكه به منظور ريشه كن كردن پديده مواد مخدر همه اقشار جامعه بايد نقش داشته باشند خاطر نشان كرد: در 10 ماهه سال جاري از باند ها و قاچاقچيان مواد مخدر در استان ،363دستگاه خودرو سبك و سنگين توقيف شده است .

سرهنگ " آزادي " به كشف انواع قرص هاي مواد مخدر نيز اشاره كرد و خاطر نشان كرد : در 10 ماهه سال جاري از سود جويان و قاچاقچيان بيش از 805 هزار و 760 قرص و روان گردن هاي حاوي مواد مخدر كشف شده است.

وي با بيان اينكه بيشترين مواد مخدر كشف شده در 10 ماهه سال جاري از نوع ترياك و هروئين بوده است بيان داشت : در سطح استان 915 معتاد پر خطر و متجاهر در طرح پاكسازي نقاط آلوده و جمع آوري معتادان ، به مراكز بازپروري معرفي شده اند.
سرهنگ " آزادي " به تداوم اجراي پاكسازي نقاط آلوده و جمع آوري معتادين اشاره و بيان داشت : بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =