کشف ۴۵ کیسه زغال چوب قاچاق در شهرستان پلدختر

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر گفت:ماموران یگان حفاظت این اداره در حین گشت زنی 45 کیسه زغال چوب بلوط قاچاق را کشف و ضبط کردند

اسما اسماعیل پور:شهرام میررضایی افزود: ماموران اداره منابع طبیعی ، این مقدار زغال قاچاق را از یک دستگاه نیسان وانت در منطقه بابابهرام واقع در شمال شهرستان پلدختر کشف کردند .
وی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای فرد متخلف خودروی نیسان وانت نیز به پارکینگ انتقال یافت .
وی منابع طبیعی را متعلق به همه مردم و نسل های آینده دانست و افزود: درختان در زندگی انسان نقش انکار ناپذیردارند وبا متخلفان و متجاوزان به عرصه های طبیعی برخورد و آنها به مراجع قضایی معرفی می شوند .
وی گفت: برخی از مردم برای کسب درآمد یا تهیه سوخت اقدام به تخریب درختان می کنند و موجب از بین رفتن منابع طبیعی می شوند وشاید اقدام ناآگاهانه ای باشد که در هر صورت اداره منابع طبیعی با این افراد برخورد خواهد کرد .
رییس اداره منابع طبیعی پلدختر گفت: قاچاق چوب و تهیه زغال از مواردی است که جنگل های زاگرس را تهدید می کند بنابر این از دوستداران طبیعت و شهروندان می خواهیم که در صورت مشاهده قاچاق چوب و تجاوز به عرصه های طبیعی جهت حفاظت و صیانت از این عرصه های جنگلی مراتب را به اداره منابع طبیعی گزارش دهند .
.۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =