ایرنا نوشت: هیلاری کلینتون بازنده اصلی انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا با انتشار توئیتی از تظاهرات زنان علیه ترامپ حمایت کرد.

هیلاری کلینتون روزشنبه در توییتر خود نوشت: از ایستادگی، سخن گفتن و تظاهرات برای ارزش هایمان از شما (زنان تظاهرات کننده) تشکر می کنم. من واقعا باور دارم که ما با یکدیگر قوی تر می شویم.

زنان آمریکایی در تظاهرات عظیمی که پیش بینی می شود نزدیک به نیم میلیون تن در آن حاضر شده باشند، علیه ترامپ به خیابان های واشینگتن آمده اند. تظاهرات مشابهی نیز از سوی زنان در برخی کشورهای دیگر به راه افتاده است.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای «واشینگتن اگزماینر»، وزیر امور خارجه سابق آمریکا روز شنبه یک روز پس از اتمام دوران حضورش در کاخ سفید، با سگ خود در میان تظاهرکنندگانی که در اعتراض به ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» به خیابان های «واشینگتن دی.سی» آمده بودند، حاضر شد. کری از غایبان مراسم تحلیف ترامپ بود.

بعد از مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری جدید آمریکا در بسیاری از کشورهای دنیا تظاهرات اعتراض آمیزی علیه وی و سیاست های اعلامی اش به راه افتاده است. اکنون نیز شهرهای مهم آمریکا از جمله واشینگتن، نیویورک و شیکاگو شاهد تجمع پرشمار معترضان است.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
    6 1
    ساکت شو بابا....باهمدیگر قویتر...هرکسی غیر از تو از طرف دموکرات ها کاندیدا می شد جلوی ترامپ رای می آورد. تو بزرگترین اشتباه تاریخ دموکراتها بودی.