انتقاد گولیت از پوگبا به خاطر توجه بیش از حد به مدل مو!

ستاره سابق تیم ملی هلند به انتقاد شدید از پل پوگبا پرداخت و عنوان کرد این بازیکن نباید اینقدر به مدل موهایش اهمیت بدهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، این هفته نشانه‌های پل پوگبا در توییتر و همین طور از مدل‌ لباس‌های مخصوص این بازیکن نیز رونمایی شد.
رود گولیت که در چلسی سابقه بازی دارد از رفتارهای این بازیکن راضی نیست. او در این زمینه گفت: پوگبا باید ممفیس دپای را الگوی خودش قرار بدهد. او باید از بعضی از رفتارهایش دست بکشد. چه معنی دارد بازیکن در حد پوگبا اینقدر به مدل مویش فکر کند؟ او باید ممفیس را ببیند که به چه سرنوشتی دچار شد. همه گفتند او پدیده فوتبال هلند می‌شود اما دیدید به چه اوضاعی افتاد و یونایتد را ترک کرد. ممفیس خارج از فوتبال کارهایی کرد که باعث شد به حاشیه کشیده شود.
گولیت ادامه داد: هواداران کم کم دارند از پوگبا ناامید می‌شوند و این برای او خوب نیست. همه بازیکنان باید بدانند که اولویت بازی خوب است و تمام مسائل را باید فدای این موضوع کنند. این توصیه من به نه تنها پوگبا بلکه تمام بازیکنان دیگر است.
گولیت در پایان گفت: بعد از رفتن الکس فرگوسن، کار در یونایتد خیلی سخت شد. دورا پسافرگوسن بسیار سخت است. این را دیوید مویس و لوییس فان خال به خوبی فهمیدند. ژوزه مورینیو تا حدودی توانسته یونایتد را به دوران اوج بازگرداند و من فکر می‌کنم او بتواند مانند فرگوسن در یونایتد موفق شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =