نماینده سازمان ملل در تهران به جان باختگان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، گری لوییس عصر یکشنبه به همراه کارمندان سازمان ملل متحد در تهران برای ادای احترام به جان باختگان حادثه پلاسکو از ایستگاه 89 آتش نشانی تهران بازدید کرد.
گری لوییس در جریان این بازدید ضمن تشکر از زحمات آتش نشانان ، گفت: امروز ما اینجا حضور پیدا کردیم تا از زحمات آتش نشانان تشکر کنیم و جان باختن آتش نشانانی را که جان خود را در تراژدی پلاسکو از دست دادند ، تسلیت بگوییم.
وی افزود: آتش نشانان با شجاعت و دلاوری از جان و مال انسان ها دفاع می کنند و هر روز خطر را به جان می خرند. ما باید هر روز متشکر زحمات آنها باشیم.
در این بازدید رییس ایستگاه 89 آتش نشانی تهران نیز گفت: آتش نشان ها با توجه به شغلشان و نوع کارشان محدودیت و مرز نمی شناسند.
رضا شقاقی افزود: درست است که این اتفاق در تهران افتاد اما اگر هر کجای دنیا هم که می بود هیچ کدام دریغ نکرده و با جان و دل از جان و مال (مردم) دفاع می کردیم.
به گزارش ایرنا، نماینده سازمان ملل در تهران همچنین در یک سلسله توییت در صفحه توییتر خود، نقاشی‌های کودکان را در پاسداشت آتش‌نشانان پلاسکو به اشتراک گذاشته و در توصیف یک نقاشی ازهشتگ 'خورشیدغمگین' استفاده کرده است.
در پی وقوع حادثه اندوه بار آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت تعدادی از ماموران آتش نشانی شد، تعدادی از مقام های ارشد کشورهای جهان با ارسال پیام به مقام های کشورمان، ضمن تسلیت با مردم ایران و خانواده های بازماندگان این حادثه اندوه بار همدردی کردند.
این حادثه دردناک روز پنجشنبه گذشته در بلندترین برج قدیمی تهران که حدود 55 سال عمر داشت، اتفاق افتاد که شماری دیگر از جمله آتش نشانان زخمی شده اند و عملیات آوار برداری و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =