«خبرجنوب» نوشت: سرانجام پس از مدت ها انتظار، نخستین پرواز شرکت هواپیمایی سپهران فردا از فرودگاه شیراز به مشهد انجام می شود.

رضا بدیعی فرد مدیر کل فرودگاه های فارس در پاسخ سوال خبرنگار ما، با بیان این که شرکت هواپیمایی سپهران به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور پیوسته است گفت: با توجه به این که پرواز آزمایشی شرکت هواپیمایی سپهران آخر هفته گذشته با موفقیت انجام شد، بنا بر درخواست شفاهی مسئولین این شرکت به احتمال زیاد نخستین پرواز آن فردا سه شنبه برقرار خواهد شد.
به گفته وی، این پرواز توسط یک فروند هواپیمای بویینگ ۷۴۷ از فرودگاه شیراز به مقصد مشهد صورت خواهد گرفت . وی اضافه کرد: پروازهای این شرکت فعلاً به صورت چارتری به مقاصد تهران و مشهد خواهد بود.
بدیعی فرد در عین حال یادآور شد: هنوز تقاضای شرکت سپهران به صورت کتبی به ما اعلام نشده و مسئولان آن برای انجام این پرواز باید کتباً به فرودگاه برنامه های خود را ارایه دهند.
خبرنگار ما همچنین کسب اطلاع کرد، در نخستین پرواز سپهران به مشهد مقدس گروهی از مسئولین استان به آن شهر عزیمت و پس از زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) بعدازظهر با همان هواپیما به شیراز بازمی گردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =