ایسنا نوشت: سرپرست اورژانس کشور آخرین گزارش از سیل جنوب سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

پیرحسین کولیوند درباره آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان، گفت: کل مصدومان این حادثه 9 نفر بوده است که 2 مصدوم در اثر ریزش آوار در شهر ایرانشهر به بیمارستان خاتم الانبیاء انتقال یافتند و 4 نفر هم که در اثر سقوط سواری تویوتا در رودخانه دلگان مصدوم شده بودند، پس از نجات به صورت سرپایی درمان شدند.

وی همچنین گفت: در جریان امدادرسانی های این حادثه 3 خانم باردار از دلگان به مراکز درمانی منتقل شدند.

کولیوند ادامه داد: در پی این سیل شاهد انسداد 10 محور در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل طغیان رودخانه ها و مسیل‌های دلگان - جلگه، بزمان و دلگان به ایرانشهر و ذهکلوت، کنارک-جاسک، ایرانشهر-مهرستان، جلگه به چاه اسحاق، فنوج به رمشک، نیکشهر به بنت، چاهان -زرآباد، خیرآباد و ابتر در جنوب استان سیستان و بلوچستان بودیم.


وی همچنین از واژگونی یکدستگاه مینی بوس در ساعت 7:00 در کیلومتر 20 نیشابور-سبزوار خبر داد و گفت: به دنبال این حادثه 2 پایگاه زمینی در فواصل 20 - 23 کیلومتری به محل فراخوان شد که نخستین آمبولانس 11 دقیقه پس از اعلام حادثه به محل حادثه رسید. بر این اساس جمعا این حادثه 11 مصدوم داشت که 4 مصدوم به بیمارستان حکیم و 7 مصدوم به بیمارستان 22 بهمن نیشابور انتقال داده شده اند.


کولیوند گفت: کلیه مصدومان این حادثه مرد بودند و کمترین رنج سنی 26 ساله و بالاترین سن 40 ساله است که از میان آنها 5 مصدوم دارای تروما به سر و صورت و 6 مصدوم تروما به سایر اندام ها گزارش بوده است. اکنون هم کلیه مصدومان در بخش اورژانس بیمارستان های فوق با حال عمومی خوب تحت نظر هستند و امدادرسانی ها ادامه دارد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =