سرویس TD-LTE ایرانسل ویژه مشترکان سازمانی عرضه شد

ایرانسل، سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) را با شرایط ویژه به مشترکان سازمانی عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت پهن باند است و بهترین گزینه برای تامین بی‌سیم اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL و WiMAXتجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند محدودیت مکانی، عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده است.

از مهمترین ویژگی‌های این سرویس برای سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توان به راه‌اندازی سریع و عدم نیاز به خط تلفن ثابت برای راه‌اندازی سرویس، پهنای باند بسیار بالا، پایداری بالای سرویس در آپلود و دانلود، امکان خرید بسته‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه متناسب با مصارف سازمانی، عرضه سیمکارت‌ها با قیمت‌های ترجیحی و تحت مالکیت سازمان، ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیمکارت‌ها به صورت گروهی و فردی، برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته سازمانی و نیز ارائه مودم با قابلیت جابه‌جایی و امکان دریافت سرویس در تمامی مناطق تحت پوشش در سراسر کشور اشاره کرد.

شبکه سراسری اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) ایرانسل روز چهارشنبه 13 مرداد 95 همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، طی یک نشست خبری در مشهد مقدس به صورت همزمان در 25 استان به شکل رسمی و تجاری راه‌اندازی شد و در حال حاضر پس از گذشت حدود 6 ماه، این سرویس به عنوان گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران، در بیش از 130 شهر، شامل تمامی مراکز استان راه‌اندازی شده است.مودم‌های TD-LTE ایرانسل دارای سیم‌کارت هستند و در دو نوع فضای داخلی و فضای باز ارائه شده‌اند.

مودم‌های داخلی (Indoor) برای استفاده شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و خانگی ارائه می‌شوند و مودم‌های فضای بیرونی (Outdoor) برای سازمان‌های بزرگ و فضاهای عمومی قابل استفاده هستند.مشاهده مناطق تحت پوشش اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/coverage امکان‌پذیر است. همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند برای آگاهی بیشتر از پیشنهادهای ویژه سازمانی و بسته‌های مقرون به صرفه ویژه سازمان‌ها با شماره 7140000-0937 و یا نشانی الکترونیکیEB@mtnirancell.ir تماس بگیرند.

همچنین امکان ثبت سفارش سازمانی از طریق لینک shop.irancell.ir/business فراهم است. ‌نخستین سرویس‌های تجاری TD-LTE در سال‌های 2012 تا 2014 راه‌اندازی شد و ایرانسل نیز با فاصله دو سال پس از این روند جهانی و با هدف کاهش شکاف تکنولوژیک و ارائه جدیدترین فناوری‌های ارتباطی، این سرویس را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632803

برچسب‌ها