معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی در سفر خود به مازندران از عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه شدن محور ارتباط ساری _ تاکام و چند پروژه راهسازی در سطح استان بازدید نمود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مازندران ، دکتر خادمی در اين بازديد ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء و تعريض در سطح محورهاي مازندران عنوان نمود : خوشبختانه با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در راههاي اين استان اقدامات در خور توجه اي در زمينه تعريض و چهار خطه شدن تمامي محورهاي اصلي و شرياني استان در دست اجراست.
وي در ادامه به محور ساري - تاكام اشاره و افزود : عمليات تعريض حدود 20 كيلومتر از مسير فوق توسط مجوعه راه و شهرسازي مازندران در دست اجرا بوده كه اميد است با نگاه ويژه دولت كريمه و پيگيري هاي نمايندگان محترم مر كز استان اعتبارات قابل توجهي به اين پروژه تخصيص داده شود تا از اين طريق بتوان شاهد ترددي سهل و ايمن در سطح اين محور ارتباطي باشيم.
دکتر خادمی ضمن اشاره به طول 21 کیلومتری مسیر ساری - سه راهی تاکام یادآور شد : 13 کیلومتر از این محور پیمانکار مشغول کار می باشد که با اتمام عملیات اجرایی 2/5کیلومتر از مسیر زیر بار ترافیک رفته و مابقی مسیر با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال انجام می باشد.
همچنین 8 کیلومتر باقیمانده از این محور نیز بنا شد با برگزاری مناقصه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آن اقدام شود.
معاون وزير راه و شهرسازي به نقش محور مذكور در جهت جذب گردشگر و مسافر اشاره و تصريح نمود: با توجه به اينكه اين محور منتهي به مناطق بكر و طبيعت چشم نواز مازندران بوده و از طرفي راه ارتباطي اين استان را به استان سمنان برقرار مي كند ، مي تواند عامل مهمي براي جذب گردشگر و مسافراني باشد كه اين منطقه سفر مي كنند.
گفتني است در اين بازديد مهندس نوروزي مديركل راه و شهرسازي استان ، دکتر یوسف نژاد و مهندس دامادي نمايندگان مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي نيز حضور داشتند.

 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =