واکاوی نظریه‌­­های هنر: رهیافتی معرفت­‌شناسانه

دومین نشست از سلسله درس‌گفتارهای نظریه و نقد هنر با عنوان «واکاوی نظریه‌­­های هنر: رهیافتی معرفت­‌شناسانه» دوشنبه دوم اسفند ماه در پژوهشکده هنر برگزار می­‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این نشست كه به همت گروه نظریه و نقد هنر پژوهشكده هنر برگزار می­‌شود دكتر سید غلامرضا اسلامی استاد دانشگاه تهران با موضوع «واکاوی نظریه­­‌های هنر: رهیافتی معرفت­‌شناسانه» سخنرانی می­‌كند.

هدف از برگزاری این درس‌گفتارها بررسی گام به گام مسائل مهم حوزه نظریه، فرانقد، نقد هنر، تبیین پارادایم‌‌ها و رویكردهای نظریه و نقد در هنر، و بازاندیشی مفاهیم و واکاوی چالش‌‌های معطوف به این حوزه از مطالعات نظری هنر است. در هر نشست پس از ارائه بحث، به تناسب موضوع، کتاب‌ها و مقالات مهم مرتبط با مبحث از سوی سخنرانان معرفی خواهد شد. مخاطبان این درس‌گفتارها پژوهشگران، مدرسان و دانشجویان دوره‌‌های تحصیلات تکمیلی كلیه رشته‌‌ها و گرایش‌‌های هنر و حوزه‌‌های میان‌‌رشته‌ای مرتبط می‌‌باشد.

این نشست روز دوشنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۷در محل پژوهشكده هنر به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع امام خمینی(ره)، نبش كوچه شهید حسن سخنور، شماره ۲۹، پژوهشكده هنر برگزار می­‌شود.

حضور در این درس‌گفتار برای كلیه علاقه‌­مندان آزاد است.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =