مدیریت یکپارچه الکترونیک در تمامی ادارات کرج نهادینه شود

معاون مالی اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در مصرف کاغذ به عنوان راهکاری برای تحقق این مهم، خواستار مدیریت یکپارچه الکترونیک در تمامی ادارات کرج شد.

مجید دودانگه در گفتگو با خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، این مطلب را اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط بحرانی آلودگی های زیست محیطی ضروری است تا مسئولان مربوطه با ارائه راهکارهایی چاره ای برای رفع این معضل بیاندیشند.
این مسئول اضافه کرد: از دیگر راهکارهای حفاظت از محیط زیست می توان به درگیر کردن جوامع محلی در کاهش زباله های خانگی، تفکیک پسماندهای خشک و ... می توان اشاره کرد.
تعامل با افراد تاثیر گذار جهت ترغیب شهروندان به حفاظت از محیط زیست و افزایش فضای سبز با ارائه ایده های نوین نیز راهکاری دیگر بود که توسط دودانگه مطرح شد.
معاون مالی اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه به تاثیر برگزاری همایش های محله ای در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اشاره وبیان کرد: برگزاری اینگونه همایش ها در دستور کار سازمان مدیریت پسماند کرج قرار دارد.
دودانگه در پایان با بیان اینکه اجرای طرح های کلان زیست محیطی نیازمند مشارکت تمام نهادهای مربوطه است، اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند کرج در این زمینه تاکنون اقدامات مشارکتی مطلوبی را با حمایتگران محیط زیست و دیگر دستگاه ها انجام داده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =