در پی درج اخباری در فضای مجازی و کانال تلگرامی، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه اخبار رسمی فدراسیون فوتبال فقط از طریق سایت رسمی این فدراسیون اعلام می‌شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته و دپارتمان داوران چه در گذشته و چه در حال حاضر مصاحبه ای در مورد تیم های متضرر از داوری در لیگ برتر نداشته است و اخباری که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده، توسط کانال جعلی تلگرامی که با آرم و نشان فدراسیون اقدام به پخش اخبار می کند و با عث بوجود آمدن شبهاتی برای باشگاهها و رسانه ها شده است.
با پیگیری های به عمل آمده توسط حراست فدراسیون به زودی با گردانندگان این کانال که با نام اخبار فدراسیون فوتبال ایران و با آرم و نشان اختصاری این فدراسیون اقدام به پخش اخبار کذب می کند برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
از رسانه ها و همچنین باشگاههای فوتبال درخواست می شود. دیدگاههای کمیته ها و دپارتمان ها از جمله دپارتمان داوران را از طریق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال و همچنین خبرگزاری های رسمی دنبال کنند. این فدراسیون هیچگونه کانال تلگرامی در فضای مجازی نداشته و یکی از کانال های تلگرامی که با عنوان «اخبار فدراسیون فوتبال ایران» و با لوگوی فدراسیون نسبت به درج اخبار کذب از قول این مجموعه اقدام می کند که از طریق پلیس فتا پیگیر برخورد با این کانال تلگرامی است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =