مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در برنامه رادیویی یکشنبه سبز که به صورت زنده هم اکنون در حال برگزاری می باشد از جوان شدن باغ سیب برای چندین سال آینده خبر داد. ‎

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد رضا زین العابدینی در برنامه رادیویی یکشنبه سبز که هم اکنون در باغ سیب مهرشهر به صورت زنده در حال برگزاری می باشد از جوان شدن باغ سیب مهرشهر برای حداقل سی سال آینده خبر داد و گفت: با تمهیدات انجام شده از سوی مجموعه مدیریت شهری کرج و به همت دوست داران عرصه سبز و زحمتکشان فعال در این مهم با احیای باغ سیب مهرشهر درختان این باغ برای حداقل ٣٠ سال آینده جوان خواهد ماند.
‎وی با اشاره به هفته پر شور درختکاری و اجرای برنامه هایی که به مناسبت این ایام از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بر گزار شد، اظهار داشت: امروز آخرین روز از هفته درختکاری است و برنامه یکشنبه سبز نیز در باغ سیب مهرشهر در حال اجرا می باشد؛ در این برنامه گروهی از دانش آموزان کرجی نیز در پروژه تفریحی و گردشگری باغستان در حال کاشت درخت و اجرای برنامه پویش درختکاری دانش آموزی در این مکان می باشند.
‎زین العابدینی با بیان اینکه امروز خبر ملی شدن باغ سیب را از همین جا اعلام می کنیم، گفت: این اتفاق ملی که آرزوی چندین ساله ما در به ثمر رساندن این مهم بود را پیشکش تمامی دلسوزان این عرصه خواهیم کرد.
‎مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج ضمن تشکر ویژه از تمامی عوامل برنامه یکشنبه سبز زحمات تمامی اصحاب رسانه را که در راستای احیای باغ سیب تلاش کردند، ارج نهاد و از آنها قدر دانی کرد.
‎این مسئول در پایان سخنان خود از افتتاح و بهره برداری پنج پروژه در نقاط مختلف شهر کرج نیز خبر داد و از تمامی شهروندان جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =