در ۲۵ اسفند بیشترین اخبار علاوه بر اینکه درباره حوادث شب چهارشنبه‌سوری بود، به سخنان و واکنش‌های وزیر اطلاعات اختصاص داشت.

در صدر اخبار مهم امروز اظهارات رئیس جمهور روحانی بود که گفت: کینه را کنار بگذاریم، به‌فکر مسائل جناحی نباشیم.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین اخبار به واکنش قاطع وزیراطلاعات به رفتارنامتعارف مجری شبکه دو اختصاص داشت. همچنین برای مخاطبان این سرویس مهم بود از ماجرای پیشگویی که زمان فوت فرزندان امام را می‌دانست سردربیاورند. همچنین در سرویس اقتصادی عنوان شد حداقل دریافتی کارگران یک میلیون و ٣١٧ هزار تومان است. در این سرویس خبر انجام اولین پرواز ایرباس ۳۳۰ به مقصد مشهد هم پربازدید بود. در این بخش، جزئیات عیدی و حق اولاد کارگران در سال ۹۶ هم منتشر شد و پربازدید بود.

خبر بد سرویس فرهنگ و هنر اینکه ترانه سرای مشهور ایرانی افشین یداللهی درگذشت. روحش شاد باد. در این سرویس توضیحات نیلوفر لاری‌پور درباره تصادف مرگبار افشین یداللهی هم پربازدید بود. حتی خواندن شعری که افشین یداللهی دیروز برای علی معلم نوشت هم اشک به چشم مخاطبان نشاند.

در سرویس جامعه، اخبار پربازدید عموما به حوادث تلخ شب چهارشنبه سوری اختصاص داشت. پس از آن برای مردم مهم بود که بدانند ایوان انتظار در میدان ولی‌عصر طرحی است برای حذف مردم از سطح شهر؟ در این میان رییس‌کمیته‌ بررسی حادثه‌پلاسکو هم گفت: هنوز آثار انفجار قطعی‌نیست! واقعا در ساختمان پلاسکو چه گذشته؟

در سرویس بین‌الملل سه خبر در ارتباط با ایران و آمریکا پربازدیدترین مطالب بود. ادعای آمریکا و عربستان علیه ایران اولین این اخبار است. پس از آن، اعلام شد که رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایرانیان قدردانی کرده است. همچنین درس مهم ایران از نسل سوم راهبرد آمریکا هم توانست مخاطبان زیادی را برای خود جذب کند.

در سرویس فناوری اطلاعات کارشناسان توانستند بررسی تغییر رفتار انسان در آخرالزمان از روی گیم پرطرفدار کره‌ای را دنبال کنند.

همچنین در سرویس طنز، اولین واکنش تلویزیون به نوبخت! خنده بر چهره مخاطبان نشاند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =