ایلنا نوشت: اولین روز از ثبت نام انتخابات شوراها در حالی آغاز شد که در دقایق اولیه صبح امروز هادی ساعی، علی صابری و مختاباد با حضور در محل فرمانداری تهران به عنوان اولین داوطلبان رسما نامزدی خود را در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستاها به ثبت رساندند.

هادی ساعی، علی صابری ومختاباد در حال حاضر عضو شورای شهر تهران هستند.

شهربانو امانی و ابراهیم اصغرزاده از دیگر داوطلبانی هستند در روز اول با حضور در فرمانداری تهران اقدام به ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شوراها کردند.

عیسی فرهادی فرماندار تهران با حضور در محل فرمانداری تهران از روند ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراها بازدید کرد.

تشکیل ائتلاف هنرمندان و ورزشکاران

هادی ساعی پس از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در لیست جریان خاصی باشید، عنوان کرد: تاکنون هیچ لیستی با من صحبت نکرده است؛ حتی اصلاح‌طلبان.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است با هنرمندان و ورزشکاران یک ائتلاف تشکیل دهید، گفت: بله ان‌شاالله.

ساعی در واکنش به انتقاد برخی نسبت به ورزشکاران شورای شهر گفت: این انتقادها ناشی از احساس خطری است که یکسری از سیاسیون دارند و به دلیل محبوبیتی است ورزشکاران و هنرمندان بین مردم دارند. درحالیکه حتی تحصیلات من هم متناسب با مباحث شهرسازی است و از خیلی از این منتقدان سابقه عضویتم در شورای شهر بیش‌تر است به گونه‌ای که بیش از ۱۰ سال است که عضو شورای شهر تهران هستم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
    0 0
    چه با افتخار هم میگن. آخه هنرمند و ورزشکار با چه تخصصی در مدیریت شهری میخوان برن شورا؟