ایسنا نوشت: یک عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران گفت‌: در تعیین شاخصه‌های اعضای لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها و تخصص گرایی تاکید بیشتری شده است.

محمد حقانی‌ امروز (دوشنبه) پس از ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری تهران، اظهار کرد: البته علاوه بر تخصص گرایی شاخصه های دیگری از قبیل میل به خدمت، دلسوزی برای مردم، پاک دستی و مبارزه با فساد هم جزو شاخصه‌های اصلاح طلبان است.

وی در پاسخ به این سوال درباره اختلاف بین اصلاح طلبان برای لیست واحد انتخابات شوراها، گفت‌: اختلاف سلایق همیشه وجود دارد، اما این اطمینان را دارم که در پایان کار یک لیست 21 نفره به نام لیست "امید" منتشر می‌شود که این لیست شامل افراد اعتدالگرا هم می‌شود. البته هم اکنون مشخص نسیت که سر لیست چه کسی خواهد بود و این مسائل به بعد از تایید صلاحیت‌ها بر می‌گردد، اما بعید می دانم که دو لیست بیرون بیاید.

حقانی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شهردار مورد نظر اصلاح طلبان از هم اکنون معرفی خواهد شد، تصریح کرد: چون هنوز انتخابات برگزار نشده است، نمی‌توان از شهردار بعدی تهران صحبتی کرد و قابل پیش‌بینی نیست.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =