ستاد کشیک نوروزی گمرک ایران در گزارشی اعلام کرد: به طور مستمر در حال رصد کشیک های نوروزی گمرکات اجرایی است و تاکنون تشریفات صادرات و امور مسافری و سایر امور گمرکی کاملا روان در حال انجام بوده و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این ستاد در گزارش خود اعلام کرد که در گمرکات شمالی و شمال غرب ترافیک کاری عمدتا در بحث خروج است و در گمرکات قشم و کیش تمرکز اصلی کارکنان گمرک در محور ورودی هاست.

بنابر اعلام این ستاد، آمارها تا صبح امروز نشان می دهد که طی ۵ روز گذشته تعداد ۳۱ هزارو ۱۴۰ دستگاه انواع خودرو به صورت کابوتاژ وارد جزیره قشم شده و ۵ هزار و ۳۰ دستگاه نیز با همین رویه به جزیره کیش وارد شده است.
بر اساس اعلام این ستاد خدمات گمرکات فرودگاه امام خمینی (ره) و بازرگان با توجه به ترافیک کاری عمدتا در بخش خروج متمرکز بوده و خوشبختانه با تدابیر ویژه ای نیروهای کشیک در این گمرکات به اندازه کافی مستقر هستند و کارها روان در حال انجام است و مشکل خاصی نیست.
همچنین ستاد کشیک مستقر در گمرک ایران اعلام کرده که گمرکات و خدمت گیرندگان در صورت هر گونه مشکل در خصوص موارد تجاری و مسافری می توانند سریعا به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک موضوع را گزارش کنند تا مردم در ایام عید با مشکل توقف کالاها در گمرکات مواجه نشوند.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =