رییس سازمان مالیاتی گفته است:« تلخ‌ترین خاطرات من هم زمانی است که حقوق دولت نادیده گرفته می‌شود.»

به گزارش خبرآنلاین، سید کامل تقوی نژاد  در گفت وگو با سالنامه ایران گفت:« ما اعتقاد داریم که هر چه میزان شفافیت افزایش پیدا کند میزان سلامت هم بالا خواهد رفت. اعتقاد ما بر این است که نگرش جامعه باید نسبت به سازمان مالیاتی تغییر کند. ما در بررسی‌های دقیقی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که قاطبه بدنه و کارکنان سازمان مالیاتی افراد شریف، سالم و پر انگیزه‌ای هستند اما ممکن است عده قلیلی هم وجود داشته باشند که منافع شخصی خود را بر منافع سازمان، دولت و مردم ارجحیت دهند.»

وی افزود:« یکی از بهترین خاطرات من وقتی است که با همکاران استانی‌ام ملاقات می‌کنم. در این ملاقات‌ها من علاقه‌مندم بیشتر از اینکه خودم صحبت کنم، همکاران من صحبت کنند و از مشکلاتشان بگویند، انتقاداتی اگر دارند مطرح کنند و پیشنهادات خود را در جهت روند اجرای بهتر ارائه کنند. با این حال اگر بخواهم بهترین خاطره‌ام را ذکر کنم باید بگویم شیرین‌ترین خاطره به وقتی برمی‌گردد که در جریان بررسی قانون مالیات بر ارزش افزوده در دولت، دولت اجازه داد که ما آیین نامه خاصی برای همکاران سازمان مالیاتی در امور مالی، رفاهی، اداری و استخدامی داشته باشیم. اگر مجلس همراهی کند این می‌تواند نوید خوبی برای اداره مطلوب سازمان مالیاتی باشد. لحظه‌ای که در هیأت دولت به اتفاق رأی دادند که همکاران سازمان مالیاتی حق و حقوقشان بدرستی تعریف شود یکی از شیرین‌ترین خاطرات کاری من در این سازمان است.»

تقوی نژاد گفت:« طبیعی است که خاطرات تلخی هم وجود داشته باشد،  تلخ‌ترین خاطرات من هم زمانی است که حقوق دولت نادیده گرفته می‌شود. هر وقت احساس کردم این حقوق حقه بدرستی ایفا نشود طبیعتاً بسیار ناراحت می‌شوم.»

 

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تاباتا A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    3 0
    ..تلخترين خاطراتش بايد مال موقعي باشه كه حقوق مردم ناديده گرفته ميشه.وگرنه حق ظالم و دزد رو كسي كه نميتونه بخوره