میزان به نقل از رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی نوشت: در پی زیاد شده تقاضا در روزهای ذکر شده قیمت مرغ ممکن‌ است با افزایش هزار تومانی روبرو شود.

مهدی یوسف‌خانی در توضیح تغییرات قیمت مرغ در چند روز اخیر اظهار کرد: از اول فروردین تا پنجم فروردین ماه به واسطه تعطیلات رسمی و تعطیل بودن اکثر کشتارگاه‌ها به دلیل کاهش عرضه مرغ به بازار، قیمت مرغ با رشد کاذبی روبرو شد و به قیمت 8 هزار و 450 تومان رسید.

وی افزود: با باز شدن تمام کشتارگاه‌ها و تنظیم عرضه و تقاضا در بازار قیمت مرغ با کاهش حدود هزار تومان به رقم 7 هزار و 400 تومان کاهش پیدا کرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه بیان کرد: درحال حاضر روند قیمتی در بازار مرغ نزولی بوده و ادامه دارد اما در روزهای پایانی نوروز و با نزدیک شدن به دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه با زیاد شدن تقاضا قیمت مرغ با افزایش هزار تومانی مواجه می‌شود که کاذب است.
یوسف خانی در رابطه با قیمت مشتقات مرغ در بازار گفت: هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 900 تومان و قیمت هرکیلیو ران مرغ بدون کمر با قیمت مرغ برابر است.
وی افزود: هرکیلو سینه مرغ بدون کتف با قیمت 13 هزار تومان و سینه مرغ با کتف با قیمت 12 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان ثابت بودن قیمت تخم‌مرغ نسبت به سال گذشته گفت: هرکیلو تخم‌مرغ در خرده‌فروشی‌ها 6 هزار تومان به دست خریدار می‌رسد و تخم‌مرغ‌های مارک‌ دار با 4 درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت‌های اعلامی فروخته می‌شود. 

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =